To je hrana, ki jo boste uživali brez slabe vesti!

Ni samo solata ;)
Ključne besede:
   hrana    kalorije    hujšanje    zdravje    telo    priporočeno

Hrana nas spravlja v dobro voljo, nas razvaja in tudi pomirja. Naše brbončice so pač narejene tako, da rade okušajo in se tudi na ta način predajajo užitkom. Obožujemo sladko, slano, pikantno ali drugače povedano vse kar redi in je nezdravo. Če želite pojesti ogromno hrane in pri tem zaužiti kar se da malo ali skoraj nič kalorij, so spodnji predlogi, kot nalašč za vas ;)

 

 

KOKICE - Kokice, ki jih pripraviš doma sam so najbolj zdrave, saj skodelica le teh vsebuje le 31 kalorij. Tiste, ki pa jih že kupiš pripravljene v trgovini pa vsebujejo maslo in sladkor.

 

 

 

Lahko jih pripravite v ponvi ali mikrovalovni pečici. 

 

 

 

NAVADNA ZELENA - Vsebuje kar 95 % vode in odstranjuje strupe iz telesa, ima močne diuretične učinke in deluje kot zdravilo pri bolečih sklepih. Na 100 g zelene pa zaužijete le 16 kalorij.

 

 

 

JAJČEVEC - Pečen ali kuhan jajčevec je izredno neredljiv, zato ga lahko pojeste v večjih količinah brez slabe vesti, saj 100 g vsebuje le 24 kalorij.

 

 

 

POMARANČE, LIMONE in MANDARINE - Citrusi so bogati z vitaminom C, ki je nepogrešljiv za zdravo telo. Primer: 100 g pomaranč vsebuje 47 kalorij.

 

 

 

 

 

BUČKE - 100 g bučk vsebuje le 16 kalorij in si jih lahko privoščite za večerjo in to brez kančka slabe vesti. Popečete jih na kokosovem maslu, dodate začimbe in imate obrok.

 

 

 

KUMARE - Kumare imajo prav tako izredno majhno število kalorij in so v pomoč tistim, ki se spopadajo z prekomerno telesno težo. 100 g kumar vsebuje le 15 kalorij.

 

 

 

RDEČA PESA - Rdeča pesa je priporočljiva za vse tiste, ki se spopadajo s slabokrvnostjo. Vsebuje železo in magnezij, ki poskrbita, da niste utrujeni. 100 g rdeče pese vsebuje 43 kalorij.

 

 

 

 

 

JAJCA - Lahko jih uživate ob katerikoli uri želite in kadar želite. Priporočena so kuhana jajca, ki so boljša kot pečena, zaradi cvrtja in posledične uporabe olja.

 

 

 

ANANAS - Sladko eksotično sadje je velik prijatelj tistih, ki si želijo shujšati. Vsebuje prebavni encim bromelain, ki pomaga pri prebavi hrane in zmanjšuje napihnjenost. Sicer pa 100 g sadeža vsebuje približno 51 kalorij.

 

 

 

BOROVNICE, MALINE, JAGODE - Polne so vitamina C in delujejo kot diuretik saj pomagajo pri zaprtosti. Na 100 g vsebujejo le 57 kalorij. 

 

 

 

BROKOLI, CVETAČA, ZELJE - Zelenjava je v prvi vrsti za pomoč pri borbi z odvečnimi kilogrami. Porcija le teh ima pičlih 7 kalorij, zato jih lahko uživate za večerjo kolikor želite.

 

 

 

MIT: Če boste jedli po 18.00 uri se boste zredili

RESNICA: Če hodite spat ob 23.00, lahko brez slabe vesti jeste ob 20.00 zvečer in ne bo vplivalo na kilograme.