Barvitost Maribora

Promocija mesta Maribor kot zimskega wellnes centra
Ključne besede: radio1
Zavod za turizem Maribor je skupaj s Termami Maribor, Športnim centrom Pohorje, igralnico Mond in ruškim hotelom Veter izvedel projekt Barvitost. Kot pravi Milan Razdevšek, direktor Zavoda za turizem, gre predvsem za marketinške aktivnosti, ki bodo v mesto Maribor in na Pohorje privabile čim več gostov. Ciljna skupina so predvsem turisti iz Italije, Avstrije, Hrvaške in Srbije. V okviru projekta so oblikovali zloženke in oglase tako za tiskane kot elektronske medije. Maribor pa skušajo predvsem predstaviti kot zimski wellness center. Prvi sadovi so že vidni, saj se je povečal obisk spletne strani www.maribor-pohorje.si. Trenutno beležijo več kot 800 obiskov na dan. Na Pohorju pa že opažajo večje povpraševanje po namestitvenih kapacitetah turistov iz Srbije. Sicer pa je vrednost projekta okoli 140.000 evrov, polovico so prispevali partnerji, ostalo pa so sredstva Evropske unije.