Pred spanjem v telo vnesite dve sestavini in poskrbite za boljši spanec

Da bi vam recept pomagal, morate najprej urediti vaše spalne navade
Ključne besede:
   spanje    recept    himalajska sol    med    napitek    spanec    nasvet

Marsikdo ima težave s spanjem in neprespanimi nočmi ter se sprašuje, kako bi to rešil. Seveda se teh težav ne da rešiti čez noč in telo kar nekaj časa potrebuje, da se navadi na nove spremembe, a je morda vredno poskusiti. Na spletni strani aktivni.si smo našli zanimiv recept, ki vam lahko pomaga pri kvalitetnejšemu spancu. Seveda recept sam po sebi ne bo dovolj, da uredite svoj spanec, a je lahko kot nek dodaten stimulans, da ga morda čez čas izboljšate. 

 

Kaj potrebujete za ta sprostitveni napitek?

 

5 čajnih žličk medu in 1 čajno žličko roza himalajske soli zmešajte v manjši steklen kozarec. Nato pa si vsak dan zvečer pod jezik dajte malo mešanice in pustite, da se raztopi v ustih. 

 

Da bi vam recept pomagal, pa morate najprej urediti spodaj naštete stvari!

 

USTVARITE SI MIRNO IN UDOBNO OKOLJE 

 

V spalnici poskrbite za prijetno temperaturo (bolje, da spite v bolj hladnem prostoru, kot v preveročem), udobno posteljo in odsotnost motečih zvokov - če se le, da v spalnici ne imejte televizije ter ostalih digitalnih naprav. Prav tako je dobro, da vaš ljubljenček ne spi z vami v postelji.

 

USTVARITE REDEN RITEM SPANCA 

 

Ritem spanca je še kako pomemben za kvalitetno spanje, zato je dobro, da se vsak dan odpravite spat ob isti uri. Dobro je, da izberete, ki vam omogoča, da zaspite hitreje. Budilka naj vas vsak dan zbudi ob isti uri. S tem boste telo sčasoma navadili na ustaljen ritem, ki bo omogočil lažji in bolj učinkovit spanec. 

 

UDOBNO LEŽIŠČE

 

Za kvalitetno in udobno ležišče naj vam ne bo škoda odšteti denarja, saj je to nekaj, kar je pomembno za vaše zdravje in počutje skozi cel dan. Če mislite, da slab spanec povzroča vaša vzmetnica, je dobro, da si omislite novo in investirate v kvaliteten spanec.

 

REDNO GIBANJE JE POMEMBNO 

 

Večina vas sploh ne pomisli na gibanje oz. telovadbo, ko pa je vaše telo utrujeno in neprespano. Pa vendar je lahko prav srednje intenzivna vadba izjemno učinkovita. Izberite vadbo, ki vam je v resnici všeč, npr. plavanje ali sprehodi v naravi. Izogibajte se izjemno intenzivni vadbi, npr. fitnesu ali teku na daljše razdalje.

 

ZMANJŠAJTE VNOS KOFEINA

 

Slab spanec vodi v hudo utrujenost, ki jo poskušate premagati z dodatnimi skodelicami kave, energijskimi pijačami ali s črnim čajem. To je nadvse problematično, saj kofein izrazito poslabša možnosti za učinkovit in reden spanec. Predlagamo vam, da postopoma zmanjšate količino vnesenega kofeina. Ne pozabite, da se kofein skriva tudi v nekaterih gaziranih pijačah, npr. Coca-Coli.

 

NE PRETIRAVAJTE S HRANO IN PIJAČO

 

Prenajedanje lahko moti vaš ritem spanja, prav tako pa lahko to stori alkohol. Osebe z nespečnostjo lahko v upanju, da jim bo alkohol pomagal zaspati, razvijejo nezdrave vzorce pitja. To lahko zgolj poslabša njihove težave s spanjem. Alkohol namreč dokazano povzroča bolj nemiren spanec.

 

RECITE NE KAJENJU ALI GA ZMANJŠAJTE

 

Nikotin je stimulant, kar pomeni, da dvigne krvni tlak in neposredno vpliva na kakovost vašega spanca. Osebe, ki kadijo, težje zaspijo in se pogosto zbujajo. 

 

ENOURNO SPROŠČANJE PRED SPANJEM

 

Poskrbite, da se vsaj eno uro pred spanjem ukvarjate z dejavnostmi, ki vas sproščajo. To ne pomeni, da morate meditirati ali izvajati jogo, če vam to ni pri srcu. Pomembno je zgolj, da se sproščate na način, ki je učinkovit za VAS. Morda vas najbolj sprošča topla peneča kopel, branje, reševanje križank ali sudokujev, gledanje najljubšega filma, serije ali poslušanje mirne glasbe. 

 

.