Video o Sloveniji, ki je prejel PRVO nagrado: Spodbuja turiste k sanjarjenju o Sloveniji v času epidemije

Video prikazuje lepote Slovenije, ki jemljejo dih
Ključne besede:
   i feel slovenia    Slovenija    nagrada    video    zmagovalni    posnetki    lepote    kraji    covid    turizem

STO (slovenska turistična organizacija) je nagrado osvojil v konkurenci 18 promocijskih videov dvanajstih sodelujočih evropskih nacionalnih turističnih organizacij v kategorijah družbene odgovornosti in vrednosti turizma v povezavi s covidom-19 ter promocijskih videov destinacij.

 

Organizatorji so posebej izpostavili kategorijo videoposnetkov, ustvarjenih v znamenju krize covid-19, ki ozaveščajo o vrednosti turizma in njegovih družbenih vplivih ter apelirajo na ljudi, naj v obdobju med in po krizi podpirajo potovalno industrijo.

 

 

Z videom, ki ga je ustvarila produkcijska hiša TENT na čelu z mednarodno prepoznavnim fotografom Cirilom Jazbecem, je STO na družbenih omrežjih vabil sledilce iz tujine k inspiraciji in sanjarjenju o Sloveniji ter načrtovanju obiska v prihodnosti s sporočilom: ostani doma. V videu, pripravljenem v času spomladanskega vala epidemije, so bili uporabljeni posnetki, ki so nastali za video Slovenia Green, ki Slovenijo prikazuje kot zeleno destinacijo s poudarkom na trajnostnih sporočilih o zeleni Sloveniji.

 

Video je po uradni objavi na družbenih kanalih Feel Slovenia v nekaj dneh dosegel več kot 300.000 spletnih uporabnikov. Z oboževalci ga je na svojih družbenih omrežjih delil tudi košarkarski zvezdnik in ambasador slovenskega turizma Luka Dončić.