Z žlico in krožnikom lahko ugotovite, če vam primanjkuje spanca

Razlog za nabiranje odvečnih kilogramov je lahko tudi pomanjkanje spanca
Ključne besede:
   spanec    žlica    krožnik    pladenj    trik    preizkus    pomanjkanje    nespečnost    spanje

Vsaka odrasla oseba potrebuje od 7 do 9 ur neprekinjenega spanca, a kaj, ko se je tako težko spraviti v posteljo ob primerni uri in so najboljše serije ter filmi prav pozno zvečer.

 

''Pomanjkanje spanca prinaša s seboj številne neprijetne posledice in za telo predstavlja velik šok. Premalo spanja povzroči, da naše telo ne deluje optimalno, sčasoma pa se lahko pojavijo resne zdravstvene težave, ki na nas vplivajo tako, da se redimo, oziroma se naša dieta nikamore ne premakne,'' pojasnjuje strokovnjak za nespečnost dr. Michael Mosley. 

 

Preverite, če vam primanjkuje spanca

 

 

Vse, kar morate storiti je, da greste popoldne, po službi in ostalih obveznostih, v spalnico in poskušate zaspati. V roke vzemite navadno žlico, pladenj ali krožnik.

 

POSTOPEK:

 

KORAK 1: Ko se uležete, na tla poleg postelje postavite pladenj ali krožnik, v višini nad njim pa imejte postavljeno roko, v kateri naj bo žlica. Roka naj visi preko roba postelje, neposredno nad pladnjem.

 

 

KORAK 2: Poglejte na uro in si zapomnite ali zapišite čas. Zaprite oči in poskusite zaspati. 

Ko boste dobro zaspali, vam bo žlica padla iz rok in vas s stikom ob pladenj zbudila.

 

KORAK 3: Ponovno poglejte na uro in izračunajte, koliko časa ste potrebovali, da ste zaspali. 

 

 

Rezultati:

 

- Če zaspite po 15 minutah, vam ne primanjkuje spanca

 

- Če zaspite v manj kot 10 minutah, bi vam prav prišla kakšna dodatna urica, ampak ne toliko, da bi bilo zaskrbljujoče.

 

- Če zaspite v 5 minutah ali celo manj pa to pomeni, da trpite za konkretnim pomanjkanjem spanca.