Kaj je ''PRAVILO 5'' in zakaj je tako pomembno za vitko postavo? Preverite!

Jejte večkrat in po malo!
Ključne besede:
   pest    pravilo    hujšanje    dlan    fit    palec    hrana    količina

Ste že slišali za PRAVILO 5 v hujšanju? Skušajte zaužiti vsaj 5 obrokov na dan, ki naj sestavljajo največ 400 kalorij, določene hrane pa si privoščite le toliko, kot je velika vaša pest oz. dlan. Če boste jedli večkrat po malo, bo zagotovo bolje, kot da se od enkrat ''napokate'' do slabosti. 

 

Pest ogljikovih hidratov - Koliko testenin, riža ali krompirja spravite v pest? No, toliko je primerna količina ogljikovih hidratov. Poskušajte se držati tega pravila in vaša teža zagotovo ne bo rasla.

 

Dlan proteinov - Proteini so pomembni za telo, zato si jih le privoščite. Nič ne bo narobe, če jih zaužijete malce več, a skušajte, da vsak dan v telo vneste za dlan veliko mero proteinov. Najdete jih v jajcih, mesu, ribah, ...

 

 

Dva prsta sira - Marsikdo si ne predstavlja obroka brez sira, a moramo vas malce razočarati, da je dovolj že to, da vase vneste rezini, v velikosti dveh prstov. Kar je več, je že preveč.

 

 

Prstna blazinica za količino maščob - Tudi maščobe so pomembne, zato ne pozabite nanje. Če ste velik ljubitelj masla in si solate brez velike količine olja ne predstavljate, pa naj vas opomnimo, da je dovolj že za prstni odtis teh živil na obrok.

 

Dve polni dlani zelenjave -  Ko gre za zelenjavo, nikar ne varčujete, ampak si privoščite konkretno količino le te. Na vašem krožniku naj se vsakdan znajde zelena solata, bučke, cvetača, brokoli, korenje, itd. 

 

Palec sladkorja - Sladkorja vaše telo v resnici ne potrebuje tako, kot si mislite ali kot po njem hrepenite. Za začetek se skušajte izogniti kavi s sladkorjem, 

 

Ena pest sladice - Če se boste izogibali jedem s sladkorjem za zajtrk, kosilo in malico, potem ne bo nič narobe, če si privoščite vsaj 2x ali 3x na teden kakšno sladico, ki pa naj ne bo večja od vaše pesti.