Zakaj bi morali večkrat jesti OVES?

Preverite, katere so pozitivne lastnosti ovesa in ga vnesite na svoj jedilnik
Ključne besede:
   oves    telo    prebava    hrana    živilo    metabolizem    hujšanje

Oves je žito in velja za enega najbolj zdravih živil na svetu. Je izjemno hranilen, ima uravnoteženo sestavo hranil, je odličen vir ogljikovih hidratov in vlaknin, vključno z beta - glukanom, vsebuje pa tudi več beljakovin ter maščob kot ostala žita. Najbolje ga je uživati za zajtrk in si zagotoviti popoln začetek dneva, s polno mero energije.

 

 

Koža bo bolj zdrava - drobno mleti oves zdravi vnetja in pomaga pri razdraženi koži. S pogostim uživanjem boste poskrbeli, da bo vaša koža lepa, sijoča in mladostna.

 

 

Mišice boste nahranili z beljakovinami - oves vsebuje pravšnjo mero beljakovin, ki jih vaše telo potrebuje za dobro počutje in fit telo. 

 

 

Telo bo prejelo veliko antioksidantov - oves je bogat z antioksidanti, eden od njih je avenitramid, ki zmanjšuje vnetje in stabilizira krvni tlak. Poleg tega pa vsebuje tudi beta - glukan, ki je odličen pri zniževanju krvnega sladkorja. Vsebuje tudi vitamin C.

 

 

Imeli boste več energije - oves je bogat z ogljikovimi hidrati, ki bodo telesu zagotovili veliko energije. Najbolje je, da oves skuhate v vodi, mu dodate pest mandljov, po želji kakšen košček banane ali drugega sadja in to uživate za zajtrk. Odlično se boste počutili, siti pa boste vse do kosila. 

 

 

Izgubili boste kakšen kilogram - pomaga izboljšati presnovo in s tem posledično izgubo kakšnega kilograma. Zajtrk ovsene kaše pomaga, da boste pokurili kalorije do konca dneva. Ne bojte se ogljikovih hidratov v ovesu, ki se počasi absorbirajo v vaše delo in omogočajo s tem uravavanje apetita, tesnobe in preprečujejo nabiranje maščob ter toksinov v telesu. Uravnavajo vaš krvni sladkor, da je normalen. 

 

 

Zmanjšal se vam bo holesterol - oves vsebuje vlakno imenovano beta - gulkan, ki znižuje holesterol. Ta hranila poskrbijo, da se ostanki maščob odstranijo z arterijskih sten ter ščitijo vaše telo pred razvojem resnih bolezni (možganska kap, srčna obolenja).

 

 

Prebavnih težav bo manj - vlaknine so pomembne za vaše telo, zato jih ne zanemarjajte. Priporočljiv dnevni vnos le teh je od 25 - 35 g, ki bodo zagotovile pravilno delovanje črevesja in pospešile metabolizem, da ne bo težav pri presnovi.