OŠ Center srebrna

Drugo mesto za TV oglas „ Za mojo reko“
Ključne besede: natečaj
Včeraj sta Ministrstvo za okolje in prostor RS in Coca-Cola HBC Slovenija, partnerja projekta Moja reka si, podelila nagrade in priznanja mladim kreativcem, ki so v okviru letošnjega natečaja Oglas za mojo reko ustvarili oglase, s katerimi opozarjajo na pomen slovenskih rek. V kategorijah TV in radio sta najbolj prepričala oglasa ekip iz OŠ Polzela, medtem ko je prvo mesto v kategoriji tiska zasedla ekipa OŠ Simona Gregorčiča Kobarid - Podružnična šola Breginj. Kreativci OŠ Center Novo mesto so bili s svojim televizijskim oglasom »Krka – biser Dolenjske« odlični drugi. Oglas ekipe iz OŠ Center Novo mesto, ki je nastal pod mentorstvom Srečka Skubeta, si je mogoče ogledati na spletnem mestu www.mojareka.si. Na natečaj Oglas za mojo reko se je odzvalo 19 izobraževalnih zavodov, med njimi 2 vrtca, en dijaški dom in 15 osnovnih šol iz vse Slovenije. Skupaj so ustvarili kar 46 oglasov: 11 radijskih, 15 televizijskih, najmočnejša konkurenca pa je bila v kategoriji tiskanih oglasov, za katero so mladi ustvarili kar 20 oglasov.