6 ''ZDRAVIH'' pijač na trgovskih policah, ki se jim raje izogibajte

Zdravi sokovi, ki v resnici niso ...
Ključne besede:
   pijača    sok    sladkor    zdravje    trgovina

Če tudi vi spadate med tiste, ki jim voda ne gre po grlu, potem je to novica, ki vam ne bo najbolj všeč. Večina pijač na trgovskih policah se oglašuje za zdrave in naravne, v resnici pa to niso. Gre za sokove z veliko količino sladkorja, barvil in umetnih konzervansov. Namesto, da bi vas odžejele, pa povzročijo, da ste le še bolj žejni. Tukaj imate seznam pijač, ki jih je dobro omejiti ...

 

1. Naravni sokovi

 

 

Na policah v trgovini vidite lahko nešteto sokov, ki se oglašujejo kot naravni, z manj ali celo nič sladkorja, a je resnica drugačna. Ko jih okusite, hitro ugotovite, da so precej umetni in sladki. Ti sokovi vsebujejo le nekaj odstotkov čistega soka določenega sadeža, vse ostale sestavine pa so iz umetnih konzervansov, barvil in ogromne količine sladkorja. 

 

 

2. Gazirane pijače

 

 

Mehurčkaste pijače so največji sovražnik lepe postave, sploh, če jih pijete vsakodnevno in to v precej velikih količinah. Nič ni narobe, če si občasno privoščite kozarec mrzle Coca-cole, nikakor pa ni to dobra ideja za vsak dan. Delež sladkorja v gaziranih pijačah je precej velik in so brez hranilnih vrednosti ali vitmainov, ki bi koristile vašemu telesu. Vsebujejo pa tudi fosfat, ki se je izkazal za strupenega, saj pospešuje proces staranja organizma, poleg tega pa škodujejo tudi vašim zobem oz. uničujejo zobno sklenino. 

 

3. Koktalji

 

 

Poletje je tudi čas, ko si marsikatera ženska rada privošči koktajl, ki ni prijeten le na oko, temveč je tudi sladek, osvežilen in okusen. Čeprav so koktalji videti nedolžno, saj je v njih tudi sadje, pa vedite, da so precej nezdravi. En koktajl lahko vsebuje preko 800 kalorij, kar je 3 x več od 0,5 l piva, ki ima le 200 kalorij. 

 

4. Sadni shake

 

 

Sadni shake je napitek, ki je zadnje čase precej popularen, sploh pri ljudeh, ki se trudijo živeti zdravo. A ni vse tako, kot je videti na prvi pogled. Če zmešate 5 različnih vrst sadja, zaužijete orgromno količino sladkorja, brez, da bi ga sploh dodali, saj ga sadje vsebuje precej veliko. Če radi dodate še kakšen dodatek, kot je recimo žlička smetane, kakava ali česa drugega, pa ste si svoj zdravi napitek še bolj pokvarili. 

 

 

5. Energijske pijače

 

 

Napitki, ki telo napolnijo z energijo, zagotovo niso na seznamu zdravih pijač in nikakor ne nekaj, kar bi lahko uživali vsakdan. Energijske pijače zelo hitro dvignejo raven sladkorja v vaši krvi, telo oskrbijo z energijo in vas poživijo - a le za kratek čas. Ko to enkrat popusti, pa ste zopet na istem, le, da ste zraven popili še ogromno kalorij, ki so popolnoma nepomembne za telo. Raje si privoščite skodelico črne kave, zelenega čaja ali pa pest orehov. 

 

6. Voda z okusom

 

 

Čeprav gre za vodo z okusom, to še ne pomeni, da nima sladkorja. Tako kot ostali umetni sokovi, ima tudi voda z okusom ogromen delež sladkorja, malo vitaminov in snovi, ki vašemu telesu nič ne koristijo. Ko vas pograbi žeja, imate občutek, da vas takšna voda odžeja, a se motite. Še hitreje postanete žejni, saj sladkor dehidrira vaše telo.