Top živila s katerimi se boste rešili GLAVOBOLA

V teh dneh ne pozabite na vodo!
Ključne besede:
   glavobol    odprava    živila    hrana    telo    rešitev

Glavobol je bolečina, s katero se je soočil že čisto vsak in nikakor ni prijetna. Ko se pojavi, je naše telo onemogočeno normalno funkcionirati in razmišljamo le o tem, kako bi se ga čim hitreje znebili. Takrat običajno posežemo po tabletah in čakamo, da čim hitreje mine. Če spadate med tiste nesrečneže, ki jih glavobol spremlja redno in vedno znova uživate tablete, lahko poskusite tudi s tem, da v telo vnesete več določenih živil, ki bodo poskrbela za preventivno rešitev, da se vas glavobol sploh ne bo lotil.

 

Na spletnem portalu Liza so našteli nekaj živil, ki so odlična v boju z glavobolom:

 

 

KROMPIR - v krompirju je veliko kalija in vitaminov A, C ter B6. Kalij je mineral, ki ga naše telo potrebuje za ustrezno razmerje med natrijem. Če je v našem telesu preveč natrija, to ne povzroča le glavobolov, ampak tudi srčna obolenja in visok krvni tlak. Kalij v krompirju torej uravnava tekočine v telesu in preprečuje zastajanje vode.

 

 

ČEŠNJE - češnje vsebujejo spojine, ki se spremenijo v dušikov monoksid. Ta sprosti mišičevje krvnega ožilja, antociani, ki so barvila v sadju pa blažijo bolečine. Temnejše in bolj kisle so češnje, toliko večji je njihov učinek.

 

 

INGVER - blaži glavobole, krepi obrambne mehanizme telesa, zavira izločanje *prostagalndinov in preprečuje, da si se razširile žilice v možganih. Če imate migrene, nastrgajte 1 centimeter ingverjeve korenine in jo vmešajte v 2 dcl sadnega soka.

 

*prostaglandini - maščobne kisline, ki pospešujejo bolečine v telesu

 

ČESEN - izboljša prekrvavitev, dober za srce, niža holesterol, podpira prebavo, prežene utrujenost, redči kri in ima celo protibolečinski učinek. Če bi radi ukrepali preventivno in preprečili glavobol še preden se vas loti, pojejte 2 stroka česna dnevno. 

 

 

VODA - če pijete premalo vode, se lahko to pokaže tudi pri tem, da vas začne boleti glava. Pomanjkanje tekočine privede do slabe oskrbe celic s kisikom, na kar se možgani odzovejo z bolečinami. Zato poskrbite za dehidracijo in telesu zagotovite dovolj tekočine. 

 

 

LOSOS - mastne ribe, kot je npr. losos so polne vitamina B2, ki je zelo učinkovit v boju proti glavobolu. Losos vsebuje tudi maščobne kisline omega 3, zato ga le vnesite na svoj jedilni list.

 

 

ŠPINAČA - špinača vsebuje veliko magnezija, ki pomaga pri blaženju glavobolov, saj le ta sprošča mišice. Dnevno naj bi magnezija zaužili 300 mg, telo pa ga bo najlažje absorbiralo, če ga zaužijemo z jogurtom ali kefirjem. 

 

 

OREHI - oreh vsebuje zdrave maščobne kisline, ki poskrbijo za pretočnost ožilja. Orehi vsebujejo serotonin (hormon sreče), ki mu pripisujejo tudi protivnetne lastnosti. Vsebuje tudi veliko magnezija, ki zavira izločanje stresnih hormonov.