Pod vzglavnik je vsako noč dala česen in se rešila težav!

Poskusite, izgubiti nimate kaj ;)
Ključne besede:
   česen    vzglavnik    spanje    nesprečnost    trik    nasvet

To je metoda, ki se širi iz roda v rod in so jo poznali že Stari Egipčani. Veliko ljudi pod svojo blazino položi česen in ena od njih je tudi 37-letna bralka, ki je povedala, da to metodo uporablja že več kot 5 let in je z njo navdušila tudi svoje najbližje. 

 

Česen velja za eno najbolj zdravih živil, saj blagodejno vpliva na celotno telo ter preprečuje in zdravi mnogo bolezni. Kljub temu da se ga mnogo ljudi izogiba zaradi močnega vonja, ki povzroča slab zadah, strokovnjaki priporočajo, da česen uživamo na dnevni bazi, najboljši naj bi bil surov. Po priporočilih Svetovne zdravstvene organizacije bi naj ga dnevno morali zaužiti od 2 do 5 gramov. 

 

 Za kaj gre?

 

Strok česna pod blazino naj bi blagodejno vplival na spanec. Torej, če imate težave z nespečnostjo, kar pomeni, da imate vsaj 3x tedensko težavo zaspati, vas nič ne stane, če preizkusite to metodo. Pod svoj vzglavnik položite dva ali tri stroke surovega česna, zadevo pa ponavljajte vsaj 5 dni.

 

Zadovoljna bralka pravi: ''Sedem dni zapored položim česen pod svoj vzglavnik, nato naredim enotedenski premor in zadevo ponovim. Na tak način sem pomagala tudi svoji prvorojenki, ki je prav tako imela težave s spanjem, le da sem njej strok česna vstavila v notranji del vzglavnika - pri majhnih otrocih je namreč potrebno biti pazljiv, saj bi lahko v spanju po nesreči zaužili česen.''   

 

Česen blagodejno vpliva tudi na:

 

- povišan krvni tlak

- zmanjšuje nivo slabega holesterola

- preprečuje bolezni srca in ožilja ter nadležne prehlade. 

 

 

V česnu se skrivata dve neverjetni učinkovini, alicin in alin. Prvi je izredno močan antioksidant in naravni antibiotik - le en miligram alinina stroka primerja z učinkom 15mg penicilina, aliin pa ima antibakterijske lastnosti, kar pomeni, da blagodejno vpliva na bakterijske okužbe.