Če ste v stresu, lahko to rešite s temi naravnimi metodami

Ne iščite izgovorov, ampak to storite danes!
Ključne besede:
   antidepresiv    naravno    stres    metoda    zdravje    ukrepi    nasveti

V času, ki ga živimo je vse preveč stresa, slabe volje in posledično tudi depresije, ki nas spravlja v obup. Skrb za druge je postala samoumevna, medtem, ko je skrb za samega zase nekaj na kar se pozablja. Ne iščite izgovorov in storite nekaj zase že danes. Ne potrebujete denarja za to, da bi se počutili dobro - vse imate pred nosom, le lotiti se morate ;)

 

1. FIZIČNA AKTIVNOST - o tem ni treba pisati veliko, saj je fizična aktivnost na prvem mestu, ko se želite znebiti stresa. Že 15 minut gibanja na svežem zraku na telo vpliva pozitivno in blagodejno vpliva na dobro počutje. Če niste ljubitelj športa ali nasploh gibanja, pa namesto dvigala in tekočih stopnic raje uporabite noge. 

 

2. SVEŽA IN NEPREDELANA HRANA - vsi vemo, da prekomerno uživanje mastne, sladke in nezdrave hrane ni ravno najboljše, sploh, če se to na vašem jedilnem listu znajde vsak dan. Jejte čimbolj raznoliko hrano, z veliko vitamini, beljakovinami, zdravimi maščobami in dajte poudarek predvsem na omega 3 maščobne kisline. Sveža solata ali hamburger za večerjo? Posledice se bodo poznale pri spancu in prebavi, a odločitev je vaša :)

 

3. SVEŽ ZRAK - pomanjkanje vitamina D in depresija sta tesno povezana. Zato je prav, da greste na svež zrak in se ne zadržujete v prostorih, brez dnevne svetlobe. Sprehodite se in se naužijte svežega zraka. Lažje vam bo.

 

4. SPANJE - telo ne more normalno funkcionirati, če ni spočito in mu primanjkuje spanca. Zagotovite si dovolj spanca in ne iščite izgovorov, da niste mogli prej v posteljo, ker ste morali nekaj nujno postoriti. Skrb za zdravje je pomembno, zato tega ne zanemarjajte. Zadostna količina spanca je ključnega pomena za pozitiven začetek dneva. 

 

5. KOPEL - tuširanje je odlično, a nič ne bo narobe, če si boste kdaj vzeli trenutek zase, si pripravili penečo kopel ter se vanjo ulegli za več kot 10 minut. Z vonjem sivke lahko poskrbite še za dodatno sprostitev in razvajanje vaših čutov. 

 

6. PREPEVANJE - nič zato, če nimate posluha, saj petje sprošča in poskrbi, da se boste počutili bolje. Prepevajte glasbo, ki vam je všeč in se sprostite! 

 

7. HIŠNI LJUBLJENČKI - skrb za domače živali je lahko prav koristna, sploh, če ste velik ljubitelj kosmatih bitji, ki ti lahko polepšajo še tako depresiven dan. Sprehod, crkljanje ali božanje malih hišnih ljubljenčkov bo poskrbelo, da se boste zagotovo počutili bolje.