To so živila, ki jih uživate ob napačnem času. Zaradi tega vplivajo na vaše počutje

Kozarec mleka zjutraj ali zvečer? Bolje zvečer!
Ključne besede:
   hrana    uživanje    zjutraj    zvečer    čas    pomembno    počutje    nasveti    prebava

Ste kdaj opazili, da se po določeno zaužiti hrani počutite napeto, utrujeno in se vaša prebava kar nekako upočasni? A le, če jo jeste ob določeni uri. Razlog tiči v tem, da ni vsaka hrana primerna za uživanje skozi cel dan. Poglejte si primere, kdaj je dobro uživati določeno vrsto živil:

 

RIŽ - Morda se vam zdi odlična ideja za večerjo, a ga prehranski strokovnjaki ne priporočajo. Riž vsebuje veliko škroba, ki v večernem času, se pravi pred spanjem upočasni prebavo in obremeni presnovo. Če ga radi uživate pred spanjem, bo v vašem želodcu pustil občutek napihnjenosti in moten spanec. 

 

MLEČNI IZDELKI - Kozarec toplega mleka pred spanjem je odlična izbira, saj vam bo pomagal, da boste hitreje zaspali, poleg tega pa bo ponoči telo absorbiralo vse hranljive snovi, ki se nahajajo v njem. Če ga radi v večjih količinah uživate zjutraj, je prav možno, da je on tisti ''krivec'' za posledico utrujenosti in pomanjkanja energije, saj telesu prinaša pomiritev in ga pripravlja na počitek. 

 

~ Ravno obratno pa velja za skuto, ki sicer spada med mlečne izdelke, a je ni dobro uživati v večernih urah. V telesu sproži porast temperature, v želodcu pa spodbudi izločanje želodčne tekočine, kar privede do prebavnih težav in posledično slabega spanca.

 

~ Skuta je odlična za uživanje v času malice, saj bo telo uspešneje vase posrkalo vse prisotne beljakovine, zaradi njenih probiotičnih snovi pa se bo izboljšalo zdravje prebavil

 

ZELENI ČAJ - To je čaj, ki prinaša številne koristi za vaše telo, a le, če ga zaužijete ob pravem času. Ne uživajte ga na prazen želodec, saj lahko spodbudi izločanje želodčne tekočine in zaradi vsebnosti kofeina spodbudi dehidracijo. Uživajte ga po zajtrku, lahko skozi cel dan, a se mu izogibajte poznim uram, se pravi zvečer - ker boste težko zaspali.

 

JABOLKA - Izogibajte se prehranjevanju z jabolki ob večernih urah ali tik pred spanjem. V želodcu namreč spodbujajo pretirano izločanje želodčne kisline, kar vodi v zgago in nelagodje v želodcu.