7 top trikov: S teniško žogico nad bolečine in brezplačno masažo

Vse kar rabite je teniška žogica in nekaj minut vašega časa;)
Ključne besede:
   žogica    teniška žogica    masaža    telo    bolečine    odprava    trik    enostavno

Bolečine na določenem delu telesa so izvor različnih težav, ki so lahko povezane z delom, slabim spancem, napačno držo, sedenjem in številnimi drugimi stvarmi, s katerimi se človek ukvarja čez dan. Ker je veliko takih, ki več ne vedo, kako bi se tovrstnih bolečin rešili ali pa preprosto ne najdejo časa za to, da bi obiskali maserja, si lahko pomagajo kar sami.

 

To so top triki, ki pomagajo, zanje pa potrebujete le nekaj minut in teniško žogico, ki ne sme biti premehka, da bi masaža čimbolj učinkovala.

 

1. Boleč hrbet

 

 

Za bolečine v hrbtnem predelu položite dve žogici pod hrbet in se zibajte naprej ter nazaj. 

 

2. Bolečine v vratu

 

 

 

Napetosti v vratu se lahko rešite tako, da ležete na tla in si pod glavo položite žogico. Sprostite telo in bodite nekaj minut v tej pozi. Skušajte biti čimbolj raztegnjeni. 

 

3. Bolečine v ramah in lopaticah

 

 

Teniško žogico položite tako, kot kaže slika (lopatice,rame) in se ulezite nanjo. Nato položite roko na drugo stran in z njo krožite. 

 

4. Bolečine v bokih

 

 

Žogico dajte pod bok in se zopet ulezite. Morda vam bo sprva poza neprijetna, a se boste kmalu navadili. Ko s telesom najdete ravnotežje se zibajte in z rahlimi krožnimi potezami sprostite napetost (12 v eno smer in 12 v drugo). Nato položite žogico na drugo stran boka in vse še enkrat ponovite.

 

5. Bolečine v stopalih 

 

 

Če želite odpraviti bolečine v utrujenih stopalih, to storite tako, da stopite na žogico in jo premikajte (levo, desno, gor, dol) se pravi, da z njo krožite. To vajo izvajajte vsaj 30 - 60 sekund in zatem ponovite z drugim stopalom.

 

6. Bolečine v nogah in kolenih

 

 

Za bolečine v kolenu in nogah naredite tole vajo. Usedite se na tla in postavite žogico pod koleno ter jo stisnite. Močno jo stiskajte vsaj 10 sekund in nato sprostite. To ponovite 8x. 

 

7. Bolečine v rokah in dlaneh

 

 

Bolečine v rokah, predelu dlani in  zapestja so dandanes prav tako pogoste (sploh, če delate za računalnikom). Napetost v rokah lahko sprostite tako, da žogico postavite pod dlani in se z vso svojo težo oprete nanjo. Ostanite v takem položaju vsaj 60 sekund in globoko dihajte. 

 

Vse pa si lahko ogledate tudi preko videa: