Čudežna formula za odličen počitek

Preizkusi formulo 10-3-2-1-0 in zaspi kot dojenček!
Ključne besede:
   spanje    nasvet

Pridejo noči, ko najprej nikakor ne moremo zaspati, potem pa se je še težje zjutraj vstati iz postelje. Če se tudi tebi zadnje čase vse pogosteje dogaja, da zjutraj potrebuješ »samo še 5 minut«, preizkusi formulo fitnes trenerja Craiga Ballantyna, s katero boš lažje zaspal in se boljše spočil!

 

Craig pravi, da se moramo za dober spanec začeti pripravljati že popoldne, paziti moramo predvsem na teh pet stvari:

 

  • 10 ur pred spanjem ne pij kave: toliko časa tvoja ri potrebuje, da se »sčisti« kofeina in drugih snovi, ki poživljajo (pravi ča, energetske pijače, čokolada, …)
  • 3 ure pred spanjem ne jej hrane in ne pij alkohola: če naše telo med spanjem kuri energijo za prebavo hrane in pijače, bomo zjutraj manj spočiti.
  • 2 uri pred spanjem nehaj delati: nehaj tudi govoriti o delu in si izprazni misli. Vse to lahko narediš tudi naslednji dan.
  • 1 uro pred spanjem ne glej TVja, ne uporabljaj računalnika ali telefona: naj se tvoje oči spočijejo!
  • 0 pa naj bo število »dremežev« na tvoji budilki: nekaj dni se prisili, da se vstaneš takoj, ko se oglasi budilka, pa ti bo to prišlo v navado. Kratkotrajno dremanje te bo naredilo še bolj zaspanega!

Preizkusi jo še nocoj in nam na naši Facebook strani sporoči, če ti je pomagala!