5 živil, ki jih ne uživajte na prazen želodec!

Poskrbite za svoje zdravje že navsezgodaj in začnite dan s polno energije ;)
Ključne besede:
   živila    zjutraj    želodec    zdravje    težave    izogibanje    na tešče

Zajtrk je pomemben del obroka, zato je dobro, da ga ne izpuščate ter se potrudite, da se čim večkrat znajde na vašem jedilniku. Ni vseeno, kaj boste zaužili na prazen želodec, zato poskrbite za kvaliteten vnos živil. Tukaj imamo seznam 6 živil, ki jih je po mnenju strokovnjakov za prehrano bolje izpustiti, kot pa jih zaužiti na prazen želodec.

 

1. PARADIŽNIK

Paradižnik je bogat s taninsko kislino, ki povečuje kislost v želodcu, ga razdraži in s tem lahko povzroči na vašem želodcu razjede ali težave z zgago. Za zajtrk se skušajte uživanju paradižnika izogibati in si ga raje privoščite za kosilo ali večerjo.

 

2. CITRUSI (limone, pomaranče, mandarine, grenivke)

Sadje, ki ima veliko vitamina C ni najbolje za uživanje zjutraj oz. bolje rečeno na prazen želodec. Čeprav pravijo, da je citruse dobro uživati na tešče, so raziskave pokazale drugače. Prevelika količina le teh, lahko razdraži vaš želodec in povzroči težave zgago. Če že morate uživati citruse zjutraj, jih pripravite tako, da z njih stisnete sok in zmešate z vodo. Vsekakor pa naj količinsko ne presegajo več kot 200 g.

 

3. ZELENA ZELENJAVA

Surova zelenjava in sveže kumare niso najboljša izbira za uživanje na prazen želodec, saj so bogate z aminokislinami, ki povzročajo zgago, vetrove, dražijo želodec in bolečine v trebuhu. 

 

4. JOGURT

Jogurt je zagotovo za večino ljudi eden izmed najbolj priljubljenih živil za začetek dneva, ampak vas moramo razočarati, saj ni najboljši. Ker veliko jogurtov vsebuje klorovodikovo kislino, v vašem želodcu uničuje zdrave bakterije. Če ne morete brez, da ga ne bi uživali za zajtrk, potem raje izberite grškega, ki je bolj masten. 

 

5. PEKOČA HRANA

Pekoča hrana vsekakor ni najboljša izbira, da bi si z njo obložili prazen želodec in to že navsezgodaj zjutraj. Pekoče začimbe povečujejo nivo želodčne kisline, kar lahko povzroči motnje v prebavnemu sistemu in zgago. 

 

6. SLADKA IN GAZIRANA PIJAČA

 So ljudje, ki že za zajtrk vase zlijejo veliko količino sladkorja in si s tem namesto koristi, povzročijo veliko škode. Tukaj ne gre samo za Coca-Colo, Sprite in ostale gazirane pijače, temveč tudi za pomarančne, jabolčne, jagodne in ostale sokove, ki vsebujejo veliko količino sladkorja. Raje spite kozarec mlačne vode in verjemite, da boste telesu naredili veliko koristi.