Če ste prehlajeni z jedilnika odstranite teh 6 živil!

Se nikakor ne zmorete znebiti prehlada? Morda pa so kriva ta živila!
Ključne besede:
   prehlad    živila    rešitev    odstraniti    jedilnik    vpliv

Hrana, ki jo vnašamo v svoje telo lahko poslabša stanje prehlada, zato naslednjič ob prehladu ali virozi skrbno načrtuj svoj obrok. Pomembno je, da je krožnik poln zdravih živil, zdravniki pa odsvetujejo nasladnja živila. 

 

1. OCVRTA in ZAČINJENA HRANA

 

Ocvrta hrana je težko prebavljiva in ni bogata z vlakninami in ne samo, da je odsvetovana v času, ko imaš zamašen nos in močan kašelj, temveč tudi na splošno. Poleg tega je tudi zelo mastna in ni zdrava. 

Začinjena hrana draži grlo in, če imaš vneto žrelo, tpekoča čilijeva omaka nanj ne bo blagodejno vplivala.

 

2. KISLA ZELENJAVA  

 

Odsvetovana je zelenjava v kisu - kumarice, paprika, gobice, ... Kislost teh živil, ki so navadno vloženi v kozarcu namreč iritirajo žrelo in ni pomagajo pri bolečem grlu. 

 

3. SLADKI SOKOVI IN GAZIRANE PIJAČE

 

V sladkih sokovih in gaziranih pijačah ni vitaminov in le še dodatno oslabijo naš imunski sistem. Ob prehladu je pomembno, da užijemo čim več hranilnih snovi, v cocacoli pa teh razen sladkorja in večurnega spahovanja, ne boš našel. 

 

4. KAVA

 

Za mnoge najboljši jutranji napitek, ki se mu le s težavo upremo. A ob prehladu ali virozi je ravno to priporočljivo, ali pa vsaj zmanjšan vnos kofeina v telo. Dovolj bo že, da spiješ eno skodelico manj. Kava dehidirira telo, za hitro okrevanje pa je prav hidracija zelo pomembna. Pij več vode čaja ohlajenega na sobno temperaturo.

 

5. MLEKO IN MLEČNI PROIZVODI 

 

Pretirano uživanje mleka in mlečnih izdelkov naj bi po mnenju stroke poslabšalo kašelj, zato si namesto jogurta raje privošči sveže iztisnjen sok pomaranč. 

 

6. SLADKARIJE 

 

Podobno kot pri gaziranih pijačah, tudi sladkarije sodijo v skupino živil, ki nimajo neke konkretne hranilne vrednosti. S poretirano količino sladkorja, maščib in ogljikovih hidratov naših teles ne preskrbijo s hranili in minerali, ki jih naš oslabljeni imunski sistem potrebuje.