Najbolj učinkovita DIETA glede na vaše horoskopsko znamenje

Tehtnica naj se izogiba koruzi, bik pa naj v jedilnik vnese več krompirja
Ključne besede:
   horoskop    dieta    hrana    primerno    vpliv    hujšanje

OVEN -> uživajte veliko rib in mesa. Poskušajte se izogniti mlečnim izdelkom in jejte predvsem zeleno ter kuhano zelenjavo.

 

BIK -> sol je tista, ki bi jo morali v vaši prehrani malce izločiti. V svoj jedilnik vnesite skuto in krompir ter malce manj mesa.

 

DVOJČKA -> v vaš jedilnik vnesite veliko rib, solate, sadja in polnozrnatega riža. Izogibajte se predvsem belim izdelkom, kot so: moka, testenine in krompir.

 

RAK -> zmanjšajte vnos ogljikovih hidratov, mlečnih izdelkov in sladkorja. Ribe, belo meso, solate in sadje z manj sladkorja je tisto pravo. Namesto omak in prelivov uporabite limono.

 

LEV -> beljakovine, beljakovine in še enkrat beljakovine. Privoščite si pa tudi sadje, da boste pospešili presnovo (npr. liči ali granatno jabolko)

 

DEVICA -> umaknite se od maščob, kot so maslo, smetana, paštete in klobase. Uživajte pusto mesto, zelenjavo, sadje in juhe (najboljša je zeljna juha, ki prečisti telo).

 

TEHTNICA -> za vas bo najbolje, da začnete uživati hrano, ki temelji predvsem na sadju in zelenjavi. Privoščite si zelenjavne juhe, cvetačo, brokoli, kumare, paradižnik ... izogibajte se konzervirani koruzi, ki ima veliko sladkorja.

 

ŠKORPIJON -> ste tisto znamenje, ki se težko odpove stvarem, ki so dobre, zato se držite predvsem tega: zjutraj jejte sladko, popoldne zelenjavne in zelo lahke stvari, zvečer pa ribo ali nekaj s kuhano zelenjavo.

 

STRELEC -> večina vas obožuje japonsko hrano, zato lahko s sojo in tofujem eksperimentirate na več načinov ter se znebite odvečnih kilogramov.

 

KOZOROG -> če se borite z odvečnimi kilogrami, potem se lotite ločevalne diete, kjer ločite beljakovine, ogljikove hidrate in ostala živila ter jih uživate čisto posebej. Pijte veliko vode.

 

VODNAR -> dosti vodnarjev je alergičnih na žitarice, zato je dobro, da se držijo predvsem beljakovinskih sestavin. Veliko mesa, rib in seveda tudi zelenjave. Roke stran od sladkarij, krompirja, kruha in gaziranih pijač.

 

RIBI -> če se boste držali zelenjave, krompirja, sadja, kozjih in ovčjih izdelkov bo to tisto, kar vam bo stopilo kilograme. Izogibajte se omakam in solatnim prelivom, ki so kalorični.