To so URE, ko lahko jeste neomejeno in vam ne škodi!

''Varne'' ure, ko si lahko privoščite hrano, ki je vredna greha!
Ključne besede:
   ure    telo    hrana    disciplina    urnik    navada

Se vam kdaj zgodi, da pride čas v dnevu, ko bi najraje pojedli vse kar vidite? To lahko rešite s trikom, ki vam bo pomagal, da boste lahko dejansko pojedli veliko in se pri tem ne boste zredili.

Torej, če želite čez dan jesti karkoli, ne da bi se vaša teža povečala, potem ne spreglejte tega.

 

Najpomembnejše pravilo je, da zajtrk jeste okoli 7. ure zjutraj, optimalen čas naj bo ob 7:10. Potrudite se, da zajtrka ne jeste pred sedmo uro.

 

Čas kosila -> Med 12. in 13. uro, najbolj optimalen čas pa je ob 12:40

 

Čas za malico -> 11:00, 15:15, 21:30

 

 Čas za večerjo -> Najkasneje ob 18:15

 

To so ure, do katerih so prišli raziskovalci, ki so analizirali prehranske navade več kot 800 Britancev, katere so spremljali skoraj leto dni. Pomembno je, da svoje telo navadite na nek stalni prehranjevalni ritem in se tega držite.

Telo se bo tem spremembam prilagodilo po treh zaporednih dneh, zato je res dobro, da hodite in vstajate vedno ob približno istih urah. 

 

Če se boste teh ur držali, potem si lahko tisto slastno pico privoščite brez slabe vesti ;)