Vzroki in razlogi, ki se skrivajo za določeno OBLIKO TREBUHA

Pod katero številko pa spadate vi?
Ključne besede:
   trebuh    oblika    pomen    hrana    rešitev    vzrok

Rast trebuha vedno povezujemo s tem, da se redimo, a ni vedno tako. Nekateri imajo velik trebuh zaradi stresa, spet drugi zaradi sladkarij, napačne drže in podobnih stvari, ki se kažejo na tem delu telesa. Poglejte si slike in ugotovite katero obliko trebuha imate vi. Morda končno ugotovite, kje tiči vzrok in ga počasi odpravite.

 

Dvojni trebuh + ''Ljubezenske ročke''

 

 

Vzrok: Prekomerno sedenje, alkohol, preveliko hrane z visoko vsebnostjo sladkorja in ogljikovim hidrati (bel kruh, bele testenine, mastna hrana ... itd.)

 

Rešitev: Pijte manj alkohola (lahko največ 1 kozarec vina ali piva na dan) in predvsem spremenite svoje prehranjevalne navade, ki vam ne koristijo. Začnite uživati jajca, meso, zelenjavo, oreščke, ribe, avokado in ostalo raznoliko hrano, ki je polna beljakovin in zdravih maščob, ki jih vaše telo potrebuje.

 

Prav tako v svoje življenje vključite telovadbo (vsaj 2x na teden) - že 30 minut hoje na dan, bo pripomoglo k boljšemu počutju in lepše oblikovanemu telesu.

 

Trebuh, ki nastane zaradi stresa

 

 

Vzrok: Kronični stres, preskakovanje obrokov, prekomerno pitje kave, nezdravi prigrizki in pijača (uživate veliko gaziranih pijač, jeste veliko slane, pražene in mastne hrane ...)

 

Rešitev: Privoščite si dovolj spanja, saj ga imate zaradi stresa premalo. Preden se uležete v posteljo, se sprostite, dihajte umirjeno, meditirajte in se popolnoma umirite. Zvečer ne pijte pijač, ki vsebujejo kofein. Če že morate piti kavo, pijte črno, brez sladkorja in mleka in sicer največ 2 na dan do 17. ure. V svojo prehrano vključite magnezij, katerega veliko najdete v zeleni zelenjavi, oreščkih ...

 

Ne pretiravajte s telovadbo, sploh, če ta vključuje preveliko kardia. Izberite raje jogo in dolge sprehode. 

 

Nizek trebuh, ki je izbočen le na koncu

 

 

Vzrok: Nedavna nosečnost, ena in ista telovadba, ista prehrana, ukrivljena hrbtenica

 

Rešitev: Zdrava prehrana, ki je povrhu vsega še polna vlaknin je prava za vas. Jejte zeleno zelenjavo in polnozrnate izdelke. Pitje veliko vode in posezite po hrani, ki je lahko prebavljiva in ne obteži želodca. Poskušajte se kontrolirati, da se držite čimbolj vzravnano (ko sedite ali ko hodite).

 

Poskusite različne vaje, ki vključujejo celotno telo, joga, hoja, vaje na žogi

 

Oblika nosečniškega trebuha

 

 

Vzrok: Tukaj ne gre za to, da ste nedavno rodili, ampak za posledico, da ste po porodu prehitro začeli z vadbo

 

Rešitev: V prehrano vključite več omega 3 maščob, posezite po oreščkih in razni lahki hrani, ki je polna beljakovin. Če ste ravnokar rodili, je dobro, da čimveč dojite, saj se vam bo s tem telo hitro vrnilo v prvotno obliko. Pravijo, da z dojenjem telo na dan izgubi tudi do 1000 kalorij. Ne pretiravajte s telovadbo, ker si delate večjo škodo kot korist.

 

Ne delajte trebušnjakov, saj z njimi ne boste dosegli želenega učinka. Pustite telesu čas, da okreva. Pred spanjem pa je dobro, da se malce raztegnete. Ne pretiravajte - le nekaj vaj za roke, noge, da se hormoni zopet uravnotežijo.

 

Trebuh, ki se čez dan spremeni

 

 

Vzroki: Alergija na določeno hrano, slab metabolizem, neravnotežje v črevesju, prehitro jeste, preveč žvečite žvečilne gumije

 

Rešitev: Izogibajte se hrani, ki vam ne dene dobro, čeprav jo imate radi. Največkrat je za to obliko trebuha kriv prevelik vnos mlečnih izdelkov, glutena in hrane s kvasom. Jejte veliko mesa, rib, sveže zelenjave in se izogibajte belim izdelkom - predvsem kruhu in testeninam. Če po nekaj dneh opazite, da se vam je trebuh zmanjšal, potem je vzrok, da vaše telo določene hrane ne prebavlja. Ne preskakujte obrokov, izogibajte se hrani zvečer oz. ponoči. Hrano prežvečite in čez dan spijte veliko vode. V vašo hrano morate vnesti tudi veliko probiotičnih izdelkov.

 

Ko pojeste, se za trenutek umirite in nikar ne hitite početi stvari, ki utrujajo. Počivajte 10 minut ter se umirite.