SUPERŽIVILO: Lastnosti češenj, ki jih morate poznati!

So prava zakladnica vitaminov!
Ključne besede:
   češnje    zdravje    telo    uživanje    lastnosti

Češnje so superživilo, ki v poletnih mesecih ne sme manjkati na vašem jedilniku. So prava zakladnica hranilnih snovi, z malo kalorijami, a polne vlaknin. Češnje je dobro uživati kot samostojen obrok, lahko pa jih uporabite kot sladico, z jogurtom, v solati ali celo v rižu.

 

Poglejte si nekaj top lastnosti češenj, ki jih ne smete spregledati:

 

20 ČEŠENJ JE ENAKO KOT 1 ASPIRIN

 

Češnje dokazano lajšajo bolečine, povezane z artritisom in vnetji. Ameriško združenje kemikov pa je ugotovilo, da lahko 20 češenj na dan ublaži bolečino podobno kot aspirin.

 

 

VARUJEJO VAS PRED ULTRAVIJOLIČNIM SEVANJEM

 

Češnje vsebujejo veliko količino antioksidantov, ki telo čistijo škodljivih in prostih radikalov ter delujejo preventivno proti veliko boleznim. Med njimi so tudi antiocianinska barvila, ki češnje obarvajo v rdeče in vas varujejo pred ultravijoličnim sevanjem

 

 

 

ZA BOLJŠI SPANEC

 

Češnje vsebujejo melatonin, zaradi katerega boljše spite. To je antioksidant, ki deluje razstrupljevalno, krepi imunski sistem, znižuje nivo škodljivega holesterola, pomaga pa tudi proti nespečnosti.

 

 

POMAGAJO PRESNAVLJATI MAŠČOBO

 

Če želite izgubiti kilograme, so češnje pravi odgovor. Vsebujejo veliko kalija in natrija, ki pomagata pri izločanju vode iz telesa.

 

 

SO POLNE VITAMINOV IN MINERALOV

 

So prava zakladnicov vitaminov in mineralov, saj imajo veliko železa, silicija, kalija, magnezija, kalcija, fosforja, vitaminov skupine B in C.

 

 

 

DOBRA IZBIRA ZA DIABETIKE

 

Sladke češnje imajo nizek glikemični indeks (22), kar je veliko nižje kot večina drugega sadja. Višji glikemični indeks pomeni tudi večji dvig sladkorja krvi. (Grozdje, marelice, borovnice in breskve imajo glikemični indeks večji od 40).

 

 

ZA ZDRAVE ZOBE

 

Velika vsebnost kalcija pomaga zdravju vaših zob, ki pa je poleg tega pomemben tudi za živčevje in kosti.