Kako ostati FIT čez praznike? Preprosto!

Stradanje? Ne bo potrebno
Ključne besede:
   fit    hujšanje    prazniki    hrana    užitek Ne pretiravajte ;)

Ne pretiravajte ;)

Praznikov še ni konec in še vedno se na marsikateri mizi znajde veliko prepovedanih živil, ob katerih se nam cedijo sline ter nabirajo nepotrebni kilogrami. Sladko, mastno, kalorično in tako zelo dobro. Vse to in še več, zmečemo vase, potem pa slaba vest: ''Kaj mi je bilo tega treba?!?'' No, da se ne boste po nepotrebnem tepli po glavi in imeli slabe vesti, upoštevajte naslednje nasvete in prazniki bodo lepši in bolj ''vitekjši'' ;)

 

 

1. Preden se odpravite ven, nekaj pojejte

 

 

Nikoli se ne odpravite ven lačni, saj boste vase zmetali še tisto, kar vam ni treba. Ljudje velikokrat posegamo po hrani zaradi dolgčasa in ne zato, ker smo dejansko lačni. Preden obiščete svoje sorodnike ali pa se odpravite na zabavo, pojejte nekaj malega, kar vas bo nasitilo. Tako se boste lažje kontrolirali pri hrani in ne boste prišli na obisk popolnoma sestradani. 

 

 

Preden zaužijete hrano:

 

- Sprostite se in zadihajte

- Osredotočite se na hrano

- Jejte počasi in z užitkom

- Žvečite hrano!

- Kdaj je telo sito? Ko se niste najedli preveč in nimate občutka, da boste počili.

 

 

2. Sladkoooooo! Premislite, preden si privoščite

 

Seveda je prav, da si med prazniki privoščite tudi sladko in se pri tem ne omejujete. Dokler znate zmerno jesti, je vse lepo in prav. Namesto, da napadete vse sladice, ki so na mizi, se odločite za eno in jo pojejte z užitkom ter počasi. Tako bodo možgani dobili signal, da so siti in po 20 minutah ne boste več lačni. Če vmes za par sekund odložite krožnik in malce pustite želodec počivati, bo užitek trajal še dlje. Kje pa piše, da morate vse zmetati vase v isti minuti? :)

 

 

 

 

 

3. Voda, voda in še enkrat voda!

 

 

Saj veste, da je dobro, da čez dan spijete vsaj 2 litra vode ali kakšen deci več. Počutili se boste bolje, ne bo vas bolela glava in predvsem ne boste utrujeni. Poleg tega vam bo hidracija preprečila ali vsaj omilila mačka, če boste slučajno pretiravali z alkoholom. Priporočamo, da imate sabo vedno plastenko vode, da si vsake toliko osvežite usta. Verjemite, da pomaga ;)

 

 

4. Aktivnost je prav tako pomembna

 

 

O tem je bilo napisano že veliko in prav je, da naredite nekaj v tej smeri, če še niste. Če ste bolj lene narave in vam športi ne dišijo, potem bodite vsaj toliko dobri do sebe, da si vsak dan privoščite sprehod in se nadihate svežega zraka. Če pa spadate med tiste, ki vsaj 2x - 3x na teden obiščejo fitnes, tečejo ali kolesarijo, potem je stvar že skoraj rešena. Vse kar morate početi je, da to ohranjate in pri tem vztrajate. Zapomnite si, da je edini slab trening tisti, ki ga niste naredili. 

 

 

 

 

 

5. Trening z utežmi? Čimprej!

 

 

Uteži so tiste, ki bi jih moral uporabljati vsak, ki želi maščobe porabiti hitreje in učinkovitejše. Kljub nezdravi prehrani boste uspeli ohraniti mišice in pokurili odvečne kalorije. 

Morda vam trening z utežmi ne diši preveč, pa vendar ni tako hudo kot se sliši. Poskusite in morda vam čez čas pri raste k srcu ;)

 

Prednosti so, da lahko to izvajate doma ali pred televizijo. Ni potrebno, da delate na milijone ponovitev, da bi se učinek poznal. Naredite manj ponovitev z več serijami (8-10 ponovitev do 4-5 serije) in se jim posvetite 100 %. Tako boste vaje opravili kvalitetno in zagotovo bodo rezultati vidni hitreje.

Poleg tega se lahko poslužujete tudi visokointenzivnega intervalnega treninga, ki naj traja od 10 - 20 minut in telo pripravi, da začne kalorije in maščobe kuriti še hitreje. Kardio na napravah, z utežmi in lastno težo, bo pripravil telo, da porablja kalorije še celo več kot 16 ur po vadbi. 

 

 

 

6. Mraz je lahko prednost - pomaga kuriti kalorije!

 

 

Tek v naravi naj vam ne bo odveč, če je zunaj mraz. Primerno se oblecite in akcija! Kaj kmalu se boste ogreli in ne bo vas več zeblo. Če je zunaj mraz, vaše telo porablja energijo že samo zato, da zagreje zrak, ki ga vdihujete in pomaga pri kurjenju kalorij, pravi Shannon Clark.

 

 

 

7. NAJPOMEMBNEJŠI NASVET: Uživajte in pozabite na skrbi!

 

Ne zganjajte slabe volje in ni potrebe po tem, da se zaradi koščka torte počutite slabo. Prav je, da vašemu telesu in seveda sebi privoščite kar potrebuje in ste srečni. Uživajte!