IMAMO JIH: Tipične napake vseh, ki ne shujšajo!

Nič se ne zgodi čez noč
Ključne besede:
   hujšanje    nasveti    vztrajnost    napake    kalorije    nepravilno

Hujšanje je nekaj, s čimer se je vsaj enkrat v življenju srečal že skoraj vsak. Nekateri se ga lotijo bolj na blag način, spet drugi okoli tega naredijo cel projekt. Vsekakor ni najlažje in poleg fizičnega napora, trpi tudi vaše psihično počutje. Potrebna je močna volja, disciplina in predvsem vztrajnost. Pa vendar je treba poudariti, da ni vse tako črno, kot se na prvi pogled zdi. Napake, ki se vam med hujšanjem ne zdijo pomembne, so v bistvu zelo velike in ravno one vas ne pripeljejo do rezultatov. Preberite si jih in spoznajte, kje ga največkrat polomite.

 

 

1. Hrana z manj maščobe in preveč sladkorja

 

Si radi privoščite sadni jogurt z manj maščobe? Napaka. Tovrstni jogurti vsebujejo toliko sladkorja, da so še slabši, kot če bi pojedli čokolado. Poleg tega sladkor spodbuja lakoto in vam tako onemogoča hujšati. Zato se industrijskim izdelkom z manj maščobe izogibajte in raje poglejte, koliko gramov sladkorja vsebujejo.

Vadba: Če redno telovadite, pa so morda  to mišice, ki vam zaradi tega pokažejo na vaši tehtnici večjo številko. Zato je najboljši pokazatelj rezultatov, merjenje vašega obsega in seveda, dobro počutje v vaši koži.

 

 

2. Preveč ali premalo kalorij

 

Če zaužijete preveč kalorij, kot jih porabite, seveda ne boste shujšali. Raziskave so pokazale, da ljudje v ocenah kaloričnega vnosa pogosto zgrešijo za približno 1000 kalorij. Občutek pa imajo, da jih zaužijejo manj kot v resnici. Tudi premajhen vnos kalorij ni za vaše telo dober. Presnova se upočasni in tako je izgorevanje maščob ovirano in prepočasno, kar pa posledično vpliva tudi na izgubljanje vaših kilogramov.

 

 

3. Preveč ali premalo telovadbe

 

Dobro je da se gibate vsaj eno uro na dan, vmes pa imate lahko tudi kakšen dan počitka, da se telo regenerira. Prav tako pa ni dobro, da pretiravate, saj bo telo ob prevelikih obremenitvah v stresu, kar ovira izgubo maščobe.

 

 

4. Dviganje uteži - zelo pomembno

 

Treningi za moč v kombinaciji z aerobnimi vajami so obvezni, če želite pokuriti maščobe. Ko boste začeli krepiti vaše mišice, se bo vaša presnova začela pospeševati in tako se bodo začeli kilogrami topiti. Tako, da le poprimite za uteži in verjemite, da se bo vaše telo začelo oblikovati hitreje.

 

 

5. Preveč se osredotočate na tehtnico

 

Ta je odvisna od številnih dejavnikov, tudi od nivoja telesnih tekočin in količine hrane, ki je ostala v želodcu. Teža zato lahko na zaužito tekočino in hrano, v enem dnevu zaniha tudi za 2 kg. Tudi hormonske spremembe so tiste, ki zadržujejo vodo v telesu.

 

 

 

 

 

6. Napačno štetje kalorij

 

Ljudje velikokrat precenjujejo porabo kalorij. V eni raziskavi so sodelujoče povprašali, koliko so porabili med določenimi aktivnostmi in navedli število višje kot 800 kalorij. Končni rezultat, da so porabili le 200 do 300 kalorij na vadbo. Vsi tisti, ki se redno potite, zagotovo veste, da kalorije ne izgorevajo tako zavzeto, kot si sprva mislimo.

 

 

7. Uživate premalo beljakovin

 

Beljakovine, beljakovine in še enkrat beljakovine. Tisti, ki jih dnevno vnesejo okoli 30 % na dan, zaužijejo kar 575 kalorij manj, kot tisti, ki na beljakovine pozabljajo ali pa jih vase vnesejo le 12 %.

 

 

8. Uživate premalo vlaknin

 

Prav tako zelo pomembne. Vlaknine namreč blažijo apetit in dolgo zagotavljajo sitost.

 

 

9. Jeste tudi, ko niste lačni

 

Tukaj se vas bo našla večina. Velikokrat se ljudje poslužujemo hrane, ko nas popade dolgčas. Jejte večkrat pa po malo in glejte, da vaši mali prigrizki ne bodo ravno čokolade, čipsi itd.

 

 

10. Pijete sladkor

 

Odpoveste se skoraj vsej ''redilni'' hrani, na pijačo pa čisto pozabite. Ravno one so tiste, ki vsebujejo največ sladkorja in zavijajo vaše hujšanje. Sadni sokovi in sladke gazirane pijače bodo poskrbele, da vam ne bo uspelo shujšati tako, kot si želite. 

 

 

11. Nerealna pričakovanja

 

Najraje bi čez noč shujšali in bili lažji za več kot 5 kg. Poleg tega najraje ne bi telovadili in še vedno ob večerih grizljali tiste slastne prigrizke. Izgubljate voljo in zdi se vam, da se nikamor ne premaknete. Zato se nikar ne odrekajte hrani in si ne postavljajte nerealnih ciljev. Če ste do sedaj pojedli dva kosa kruha, boste od jutri naprej enega in počasi zmanjšali tako, da ga boste zaužili le še 1x na teden. Počasi in vztrajno.

 

Saj veste: Tudi Rim ni bil zgrajen čez noč.

 

Za več nasvetov pa kliknite TUKAJ!