51-letna Jennifer Lopez razkriva, kako telovadi in s čim se prehranjuje

Ključ do dobrega počutja je uravnotežena prehrana in volja do telovadbe
Ključne besede:
   Jennifer    Lopez    telo    vadba    prehrana    način    disciplina

Jennifer Lopez ima 51-let in je videti fantastično. Za ta pa niso ''krivi'' le njeni dobri geni, temveč veliko časa posveti zdravi prehrani in telovadbi. Zaveda se, da mora na nastopih izgledati kar se da dobro in biti v odlični formi, da vsak nastop izpelje vrhunsko. 

 

 

Kaj počne za zdravo telo in počutje?

 

1. Spije veliko vode

 

Njeno pravilo št. 1 se glasi: voda, voda in še več vode. Zato vedno poskrbi za pravilno hidracijo, še posebej pred vadbo, po vsaki vadbi pa poleg tega tudi za dovolj počitka. "Tako sem pripravljena na naslednji trening," pravi.

 

2. Pije brezkofeinsko kavo

 

Ne samo, kaj je dobro, vedeti je treba tudi, kaj za telo ni dobro. Jennifer si sicer privošči kavo, vendar brezkofeinsko, je povedala za Hollywood Life. Po nasvetu nutricionistke Haylie Pomroy, pa je prenehala piti tudi alkohol.

 

3. Izločila je vso procesirano hrano

 

Tudi pri prehrani je Jennifer precej striktna. Njena dieta je uravnotežena, a bogata, izločila je vso procesirano hrano. Ko si obrok privošči zunaj, prav tako pazi, kaj izbere, je povedala za revijo People. ''V večini restavracij so na izbiro zdravi obroki z nižjo energijsko vrednostjo. Izbrala bom solato ali ribo z zelenjavo. In poskrbela, da bom ves čas pila dovolj vode.''

 

Njeni obroki vsebujejo puste beljakovine, neškrobno zelenjavo, zdrave maščobe in kompleksne ogljikove hidrate, denimo rjavi riž in sladek krompir.

 

4. Njeni prigrizki so sadje in zelenjava

 

''Pri roki imam vedno sadje in zelenjavo, ki si jo privoščim kot prigrizek med obroki.'' Če pa to ne gre in si močno zaželi prigrizka, si privošči beljakovine, pravi.

 

5. Vadba

 

Jennifer vadbe ne izpušča. Trenira 3x do 4x na teden. V svojo vadbo rada vključuje uteži, saj se zaveda, da so ključ do popolne postave. Obožuje tudi ples, ki je od nekdaj del njenega življenja, sicer pa rada preizkuša različne vadbe: kot smo že omenili ima rada vadbo z utežmi, ki vključuje vaje za noge, zadnjico in jedro, pa tudi intenzivnejše treninge, ki vključujejo kikboks, krožne treninge, vojaške poskoke in HIIT vadbo.