7 enostavnih korakov za dober začetek dneva: Brez stresa v nov dan!

Morda nisi jutranji človek, a se lahko navadiš ...
Ključne besede:
   jutro    začetek    dan    koraki    popolno    brez stresa    nasvet    zajtrk

Pomembno je, da vsak dan začnemo čim manj stresno, saj smo potem bolj produktivni, lažje prenašamo naporne situacije in smo dobre volje. Obstajajo ljudje, ki jim jutranje vstajanje ne povzroča težav, a takih je malo. Zbrali smo 7 nasvetov za lepša jutra in še boljši dan:

 

1. OBLAČILA IN VSE, KAR POTREBUJEŠ ZA NASLEDNJI DAN, IZBERI DAN PREJ

 

Vse, kar potrebuješ naslednji dan, si pripravi zvečer, preden greš spat. »Ne smeš se zbuditi z mislijo, kaj bom oblekel, kam bom šel in kako bom prišel tja!« Vedno se do popolnosti pripravi že zvečer, tako se zjutraj samo oblečeš in poješ zajtrk.

 

 

 2. SVOJE NAJLJUBŠE PESMI NE IZBERI ZA BUDILKO

 

Ko enkrat izbereš svojo najljubšo pesem za budilko, jo počasi začneš sovražiti. Vedno, ko jo boš slišal po radiu, te bo spomnila na tisto ''nehvaležno'' prebujanje in odhod v službo. Po mnenju strokovnjakov je najbolje izbrati pesem, ki ti gre na živce. Zakaj? Ker se boš hitro zbudil in skušal čimprej ugasniti budilko.

 

3. VSTANI DOVOLJ ZGODAJ, DA TI NI TREBA HITETI

 

Najbolj nadležno je to, da zjutraj vstaneš in moraš hiteti, saj si spanec podaljšal za 15 minut. Veliko spremembo v tvoji jutranji rutini ti lahko naredi to, da vstaneš še 10 minut prej, kot je bilo mišljeno.

 

4. ZAČNI DAN Z ZAJTRKOM 

 

Zajtrk je pomemben in če ga nisi vajen jesti, je čas, da začneš. Pojej vsaj nekaj malega, da si obložiš želodec ali si pripravi, kraljevski zajtrk. Vsebuje naj zdrave maščobe in beljakovine, ki ti bodo dale energije vse do malice. Če si velik ljubitelj kave, pa si privošči tudi skodelico kave, ampak naj bo ta raje po zajtrku, kot pa na prazen želodec.

 

 

 

5. NE ZAČNI JUTRA S PREGLEDOVANJEM DRUŽBENIH OMREŽIJ

 

Nekaterim ljudem pomaga to, da se izognejo telefonu oz. brskanju po družbenih omrežij, kot sta Facebook in Instagram. Strokovnjakinja je povedala, da je najbolje, da telefona ne uporabljaš, dokler ne pozajtrkuješ, si umiješ zob in se oblečeš. To pomaga pri produktivnosti, poleg tega pa je to dokaz, da lahko živiš ločeno od tehnologije.

 

 

6. V JUTRANJO RUTINO VKLJUČI NEKAJ TIŠINE

 

Pripravi si čaj ali kavo in si privošči vsaj 5 minut sedenja v popolni tišini. Najbolje, da se usedeš na kavč ali za mizo ter v tišini popiješ to, kar si si pripravil.

 

 

7. NAČRTE ZA ČEZ DAN PREVERI ŠE PREDEN SE ODPRAVIŠ IZ STANOVANJA

 

Ko se enkrat zbudiš, popiješ kavo, se pripraviš za v službo in si urediš misli, potem razmišljaj o tem, kakšne obveznosti te čakajo tekom dneva. Na vsako se pripravi in razmisli, kako jo boš izpeljal. Nato se dan lahko začne!