TRIKI, da boste lažje zaspali

Ura je že krepko čez polnoč, vi pa se še kar premetavate po postelji
Ključne besede:
   triki    spanec    spanje    postelja    lažje    pomoč    hitreje Tudi objem ljubljene osebe pomaga

Tudi objem ljubljene osebe pomaga

Vsak izmed nas je že imel, ali še vedno ima težave s spancem in s tem, da težko zaspi. Imeti rahel spanec dandanes ni nič čudnega, saj smo ljudje pod nenehnim stresom in hitrim tempom življenja, ki nam onemogoča, da bi se kvalitetno naspali in se tako tudi spočili. Preberite si nekaj trikov, ki vam bodo pomagali k lažjemu spancu, ne da bi morali šteti ovčke ali vzeti pomirjevalo.

 

 

1. Ustvarite nežno svetlobo

 

Bliža se večer in telo začne proizvajati melatonin, hormon, ki telesu sporoča, da je čas za spanje. Močna svetloba lahko ta proces ovira do te mere, da tedaj, ko ležete v posteljo, v organizmu ni dovolj hormona spanja, spanca pa zato ni. Da se vam to ne bi dogajalo, je pomembno, da zatemnite luči. Če jih ne želite popolnoma ugasniti, je dobro, da jih malce zadušite, saj je takšna svetloba najboljša. Možgani se ob tej svetlobi, najlažje pripravijo na počitek.

 

2. Ves dan sta skupaj, čas je, da ga spravite spat - vaš telefon

 

S telefonom se zbudite, ga imate dobesedno prilepljenega na roki cel dan in nato odidete z njim še v posteljo. Preden se odločite zaspati, preverjate družbena omrežja, brskate po spletu, pregledujete ene in iste novice Facebooka. Nato pa nastane težava, ko ne morete zaspati. Vsaj eno uro pred spanjem ugasnite telefon in druge zaslone, ki si iz njih sije svetloba in ovira spanje.

 

3. Večerno razvajanje

 

 

Morda se vam to ne zdi pomembno, ampak vsake toliko si le privoščite malce večernega razvajanja. Če imate kopalno kad, si privoščite toplo dišečo kopel in se v njej sproščajte vsaj 15 minut ali več. Sabo lahko vzamete tudi knjigo, vendar bodite previdni, da je ne zmočite ali še huje, da vam pade v vodo.

Tudi topla prha po pripomogla k dobremu spancu, kažejo raziskave. Prav tako pomaga, če si obraz umijete in nanj nanesete hranilno masko. 

 

 

4. Mehka in udobna pižama

 

Mehka, udobna, dišeča pižama, ki ne tišči in vas ne ovira pri spanju je še, kako pomembna. Dobro je, da imate tako, v kateri se počutite sproščeno in bodo vaši možgani dojeli, da je čas za spanje. Pomembna je izbira materiala, ki vaši koži omogoča, da diha. Pozimi pa ne pozabite tudi na tople nogavice, ki prikličejo spanec.

 

5. Primerna temperatura

 

Temperatura spalnice naj ne presega 18 stopinj Celzija. Zrak v vaši spalnici naj ne bo presuh, saj vam to onemogoča spanec. Če imate občutek, da težko dihate na radiator, položite skledo z vodo, ki bo pripomogla k svežemu zraku. Prav tako je dobro, da zvečer sobo prezračite.

 

6. Nonstop gledate v uro? Pokrijte jo!

 

Če imate uro, ki je velika in vanjo vsake toliko časa pogledate, zna biti precej stresno. Preverjanje, koliko je ura in da bo kmalu jutro ter bo treba vstati, vi pa še kar niste zaspani. Dlje časa se premetavate po postelji, bolj preštevate, koliko ur vas še loči do jutra in zaradi tega posledično ne morete zaspati. Pokrijte uro in se ne obremenjujte s tem, koliko kaže. Tudi ostale tehnične aparate je dobro pokriti, saj še tako nežna svetloba ali majhna lučka, vašim možganom ne bo pustila zaspati.

 

 

7. Dihalna vaja, ki vas bo pomirila

 

Ko se uležete v posteljo, je dobro, da razmišljate o lepih stvareh in pustite svoji domišljiji prosto pot.

Če vse drugo odpove, si pomagajte s sledečo dihalno vajo:

 

- Ko ležite v postelji, se osredotočite na dihanje

- Vdihnite skozi nos in šteje do štiri, zadržite sapo in štejte do sedem, med izdihom skozi usta, štejte do osem

 

Gre za preprosto obliko meditacije, ki odžene skrbi, pomiri um in telo, ter prikliče zaslužen nočni počitek.

 

8. Objem 

 

Tudi preprost objem ljubljene osebe, ki vas pred spanjem objame in vam, da vedeti, da vas ima rada, omogoči hitrejši in lepši spanec.

 

Več podobnih vsebin pa najdete TUKAJ!