Tuširanje pred spanjem ni dobra izbira

7 nasvetov, da se boste zjutraj zbudili spočiti in polni energije
Ključne besede:
   spanje    nasvet    tuširanje    nasvet

Zgodnje vstajanje ne diši nobenemu, a če se ga lotite pravilno, potem to ne bo več težava. Vnesite v življenje nekaj trikov in jutra bodo postala lepša.

 

7 nasvetov, da se boste zjutraj zbudili spočiti in polni energije:

 

KOZAREC VODE

 

Ena najboljših stvari zjutraj je, da na prazen želodec spijete kozarec vode. Na ta način se bo telo hidratiziralo in vaš metabolizem bo imel dodatno energijo. Voda pomaga tudi, da se prebudite in osvežite po dolgi noči brez vode.

 

NE TUŠIRAJTE SE TIK PRED SPANJEM

 

Mnogi ljudje mislijo, da je tuširanje in kopanje pred spanjem dobro, a temu ni tako, saj nas tuš pogosto prebudi. Temperatura telesa se pred spanjem namreč spušča, vroča voda pa povzroči, da se telo ponovno segreje in mora telo ponovno pričeti spuščati temperaturo. Če se le da, se raje tuširajte zjutraj in imeli boste več energije za doseganje dnevnih ciljev.

 

BUDILKO POSTAVITE STRAN OD POSTELJE 

 

Če imate budilko poleg postelje, tako, da jo lahko dosežete z roko, potem imate problem, saj boste zjutraj enostavno ugasnili budilko in spali naprej. Odmaknite budilko ali telefon stran od postelje. Tako boste prisiljeni vstati in jo izključiti. Hitro boste spoznali, da bo želja po poležavanju precej manjša, ko boste že enkrat vstali in se sprehodili po sobi.

 

ODGRNITE ZAVESE

 

Mogoče se vam zdi neumno in moteče, da bi zjutraj v sobo spustili sonce, a pravzaprav je to najlažji način, da zjutraj dojameš, da je čas, da vstaneš. Preden se tako odpraviš spat poskrbi, da bo tvoja zavesa odgrnjena in tako te bo zjutraj prebudilo sonce. Nasvet za tiste, ki res težko vstanete: Znebite se zaves v spalnici!

 

POSTELJO UPORABLJAJTE SAMO ZA SPANEC

 

Ali za seks s svojo boljšo polovico seveda. Če ste oseba, ki se tekom dneva rada zavali v posteljo in bere dobro knjigo, potem je to lahko razlog, da se ponoči ne morete dobro naspati. Vaše telo ne bo zaznavalo postelje in spalnice z odmorom in spanjem, ampak z aktivnostmi, ki jih tam počnete. 

 

BREZ ALKOHOLA in KOFEINA

 

Veliko ljudi si po napornem dnevu v službi privošči kozarček vina ali piva. A če se želite naslednji dan zbuditi spočiti in sveži, potem pozabite na alkohol ali kofein v večernih urah. Ti dve stvari raje zamenjajte s kamiličnim čajem in spremembe bodo očitne.

 

PREPRIČAJTE SE, DA LAHKO VSTANETE

 

Če se stalno prepričujete, da niste jutranja oseba, potem je čas, da to spremenite. Namesto stalnega tarnanja, kako je zjutraj težko vstati iz tople postelje, se raje prepričajte, da je jutro najboljši del dneva in povežite pozitivne stvari z jutranjim prebujanjem.