7 nasvetov, kako se zaščititi pred gripo

Številka 7 kar malo preseneča, a je ne zanemarjajte
Ključne besede:
   gripa    prehlad    bolezen    nasveti    odpor    zdravilo    telo    zelenjava    čaj    družba

1. JEJTE VELIKO ZELENEGA

 

V prehrano vključite zelena živila, kot so listnata zelenjava, rukola, brokoli, zelje, brstični ohrovt, odlično živilo sta tudi redkev in repa. To je zelenjava, ki bo krepila vaš imunski sistem, hkrati pa boste z njo v telo vnesli beljakovine, ki so potrebne za uravnoteženo prehrano ter dobro počutje.

 

2. VITAMIN D

 

Če vam primanjkuje vitamina D lahko privede do slabih kosti, težav s srčno žilnim sistemom in posledično oslabi vaš imunski sistem. Vitamin D prejmemo od sončne svetlobe in če te ni dovolj, potem jejte rumenjake, gobe, losos, tuno in goveja jetra. 

 

3. GIBAJTE SE

 

Športne aktivnosti marsikomu ne dišijo, a ni prav nič narobe, če vsaj 3x na teden dodobra pregibate telo (bodisi tek, hitra hoja, kolesarjenje, plavanje, fitnes, aerobika, ples, itd.) Izberite si aktivnost, ki vas sprošča in hkrati poskrbi za zdravje vašega telesa. Fit telo bo poskrbelo, da se boste lažje borili proti kroničnim boleznim in vnetjem, hkrati pa boste zmanjšali stres. 

 

4. SPANEC JE BOLJŠI KOT ŽGANEC

 

Je rek, ki ga poznamo že od nekdaj in moramo priznati, da še kako drži. Raziskava je namreč pokazala, da so ljudje, ki spijo po 8 ur dnevno bolj odporni na bolezni in srečnejši. Skušajte imeti vsaj 6 - 7 ur kvalitetnega spanca, saj bo vaše telo tako začelo sproščati posebne beljakovine citokine, ki telesu pomagajo v boju proti okužbam.

 

5. RECITE NE ALKOHOLU

 

Alkoholne pijače poskrbijo za dobro razpoloženje, a naj ne bodo na vašem vsakodnevnem meniju. Osebe, ki pijejo več alkoholnih pijač so bolj izpostavljene bakterijskim in virusnim okužbam. Zato tisti, ki pravijo, da spijejo nekaj ''ta'kratkih,'' da se razkužijo in zaščitijo pred virusi, ne vedo čisto točno, da to ne drži.

 

6. PIJTE ZELENI ČAJ

 

Zeleni čaj je že stoletja povezan z dobrim zdravjem in priporočljivo je, da ga spijemo več skodelic dnevno. Njegove koristi gre pripisovati visoki ravni antioksidantov, imenovanih flavonoidi. Ščiti nas tudi pred visokim krvnim tlakom in tveganji za boleznimi srca in ožilja.

 

7. DRUŽITE SE

 

Ste vedeli, da obstaja povezava med kroničnim boleznimi in osamljenostjo? Samota je postala dejavnik tveganja, saj povečuje stres, ta pa upočasni imunski odziv telesa in sposobnost celjenja.