Kaj pomaga po neprespani noči?

Nasveti za decembrsko premagovanje utrujenosti
Ključne besede:
   neprespane noči    december    veseli december    nasveti    triki

Zakorakali smo v veseli december, ki je znan tudi kot čas novoletnih zabav in druženja s prijatelji. In, če ne "hodiš ravno s kurami spat", ti bo najverjetneje v prihodnjih tednih manjkala kakšna ura spanja. Prav zato smo pripravili seznam 5 nasvetov, kaj po neprespani noči pomaga za dvig razpoloženja in tudi produktivnosti, če moraš zjutraj v službo.

 

1. Stopi pod hladen tuš 

Hladna voda pomaga in te bo zbudila, saj stimulira živčne končiče in spodbuja adrenalin.

 

2. Jedilna žlica za podočnjake

Večer prej daj v hladilnik žlico in si jo zjutraj, ko bo prijetno hladna, položi na zaspane oči. Oteklina zaradi pomanjkanja spanja bo izginila.

 

3. Za zajtrk si privošči jajca in jogurt

Beljakovinski obroki blagodejno vplivajo na prebavo in po besedah strokovnjakov tudi na boljšo osredotočenost. Ne pretiravaj pa s količino, saj izdatni obroki povzročajo zaspanost. Tekom dneva pojej več obrokov po malo.

 

4. Ne zadržuj se v temi

Stopi na sonce, oziroma na svetlo. Temni prostori zmanjšujejo sproščanje melatonina, ta pa nas dela zaspane.

 

5. Ne spij preveč kave

Kavo sicer lahko piješ, vendar v manjših količinah, nikar pa se z njo ne nalivaj preveč. Preveč kofeina v krvi povzroča slabšo koncentracijo, občasno pa tudi živčnost. Predvsem pa je ne pij po 17h, ker boš sicer ponovno slabše spal/a.