Nimate časa za fitnes? To so nasveti, kako telovaditi kar na delovnem mestu

Osebni trener pravi, da je hoja zelo pomembna, zato je ne zanemarjajte
Ključne besede:
   fitnes    delovno    mesto    služba    miza    pisarna    telovadba    fit    nasveti    trener    klepet
Kaj je najbolj učinkovito ''orodje'' za razgibavo celega telesa?
2. vaja: Kako razgibati vrat?
1. vaja: Kako raztegniti zgornji del telesa za mizo?
Potrebno je poskrbeti, da vase vneste dovolj tekočine
''Živimo v svetu, kjer večina ljudi dela 8 ur''

''Nimam časa za fitnes! Predrago je to zame! Eh, bom raje preskočil ...'' To so le nekateri primeri naših izgovorov, kako se izogniti telovadbi, kot pa poskrbeti za zdravo telo, ki je ključnega pomena za dobro počutje.

 

Vsi vemo, da živimo v času, ko se nonstop nekam hiti in vedno zmanjka časa ter volje za trenutek, ki ga posvetimo sami sebi. Potem pride slaba volja, slabo počutje, zakrnelost mišic, stres in še na sto drugih stvari povezanih s ''zaspanim'' telesom. Voditelj Christian Volčanšek je poklical v Gym 24 in poklepetal z osebnim trenerjem Danijelom Jelovičem.

 

Zaupal mu je nekaj koristnih informacij za vse, ki ne najdejo časa za  telovadbo ali pa enostavno ne najdejo volje. Z nami je delil nekaj uporabnih nasvetov, kako telovaditi kar na delovnem mestu, kjer večina preživi 8 ali več ur in že tam poskrbeti za zdravo telo. Zaupal pa nam je tudi, da je hoja tista, ki je najbolj učinkovita, da se telo dodobra pregiba in izogne vsakdanjemu stresu. 

 

Še nekaj nasvetov za telovadbo v pisarni:

 

Sklece na mizi - če ste sami v pisarni ali s sodelavcem, ki vas dobro pozna, potem ne bo nič čudnega, če naredite kakšno skleco kar med delovnim časom in poskrbite za močne roke. Dlani položite na mizo, pokrčite roke in brado približajte mizi. Hrbet naj bo raven in ne pozabite na dihanje. Ponovite 10 x.

 

 

Vaje za hrbet - Sedite z ravnim hrbtom in s stopali na tleh. Trebuh povlecite k hrbtenici ob izdihu. Telo naj bo sproščeno. Križ potisnite navzgor in naprej, zadnjico pa proti tlom (stolu). Zadržite za 5 sekund, nato sprostite vse mišice. Ponovite 10 x.

 

Trebušnjaki za mizo - Izdihnite, povlecite trebuh notri in iztisnite ves zrak. Trebuh nato potegnite močno in hitro notri, pri vdihu pa mišice spet sprostite. Ponovite 10 x.

 

 

Za sproščen vrat - usedite se vzravnano in glejte naravnost. Zasukajte glavo levo in desno ali pa jo z roko potisnite tako, kot kaže slika. Vsako stran 5 x.

 

 

Počepi pri mizi - primite se roba mize in naredite nekaj počepov. Poskrbite, da imate noge v pravem položaju in se s telesom ne nagibate čez kolena. Ponovite 10 x.