8 uporabnih nasvetov za dneve, ko vam gre vse narobe

Vzemite si čas zase in zadihajte
Ključne besede:
   nasveti    volja    dnevnik    sprehod    slaba volja

Ko se vam ne ljubi ničesar več in imate vsega dovolj, je čas, da zadihate ter si vzamete trenutek zase. Preberite si 8 preprostih in uporabnih nasvetov za dneve, ko vam gre vse narobe. Takrat je dobro, da storite tole: 

 

 

1. SPREHOD POMAGA

 

Vsakodnevna hoja po svežem zraku sprošča in pomaga, da sprostite um ter ves stres pustite ''zunaj.'' Če ne marate telovaditi, si privoščite vsaj 15 minut hoje na dan na svežem zraku.

 

 

2. TOPEL NAPITEK

 

Včasih je dovolj že to, da si v miru privoščite skodelico toplega napitka, ki ga imate najraje in se malce pockrljate. Bodisi je to vroča čokolada, kakav, čaj ali le kava. Pojdite v prostor, ki vas sprošča, umirite misli in uživajte v srkanju napitka.

 

 

3. PIŠITE DNEVNIK

 

Zaupajte svoje težave, skrbi, misli in ideje dnevniku. To je enkraten način, da izpraznite svojo glavo, hkrati pa si jo napolnite s pozitivnimi mislimi. Čustva morajo na plano in če niste tip človeka, ki rad potarna partnerju ali prijateljici, potem je dnevnik kot nalašč za vas. Včasih lahko negativne občutke napišete tudi na list papirja in ga nato zažgete z mislijo, da ste se do končno rešili vseh slabih stvari in je čas za pozitivo. 

 

 

4. IZKLOPITE TELEFON

 

V današnjem času smo od telefona vse preveč odvisni in kar malce pozabimo na to, kako je živeti brez, da bi vsakih par minut pogledali, kaj počnejo naši prijatelji na Facebooku. Socialna omrežja povzročajo le še dodaten stres, zato se ne obremenjujte z drugimi, ampak izključno samo s sabo. Pomembni ste vi in vaše življenje, ne pa življenje drugih.

 

 

5. PRIVOŠČITE SI KOPEL

 

Pomislite, kdaj ste se nazadnje ulegli v toplo kad, z dišečo peno? Se ne spomnite več, kajne. No, to vam vzame zgolj 20 ali 30 minut, da do vrha natočite kad, si prižgete dišečo svečko, na telefonu nastavite sproščujočo glasbo in uživate.

 

 

6. POSLUŠAJTE GLASBO NA VES GLAS

 

Glasba, ki jo obožujete in vam naježi kožo je tisto pravo. Poslušajte jo v avtomobilu, doma, med športnimi aktivnostimi, sprehodom ali zgolj, ko ležite. V vas bo prebudila občutke sreče in dobrega počutja, ki bodo vaše telo napolnili s pozitivno energijo. 

 

 

7. PREBERITE DOBRO KNJIGO

 

Dobra knjiga ni nikoli potrata časa. Preberite kakšno psihološko knjigo, ki bo vaš um razbistrila in vam odprla čisto nov pogled na svet. Ugotovili boste, da je v resnici življenje lepo, se nimate česa bati in je vse obremenjevanje, stres ter slaba volja nekaj, kar lahko rešite sami.

 

 

8. VSTANITE POL URE PREJ ali POJDITE POL URE PREJ V POSTELJO

 

Spanec je pomemben za to, da je vaše telo spočito in so misli na pravem mestu. Skušajte spati vsaj 6 ur na noč, še bolje bo 7. Navadite telo na določen spalni ritem in videli boste, da se boste počutili drugače.