Kaj počnejo ljudje, ki skoraj nikoli ne zbolijo? Preverite teh 8 stvari!

Popoldanski počitek naj ne traja več kot 20 minut!
Ključne besede:
   počitek    bolezen    zima    zdravje    odpornost    trik    nasvet    gibanje    imunski

Ste tudi vi eden izmed tistih, ki praznike in ostale zimske dneve preživi z rdečim nosom, kašljem in nenehno slabim počutjem? Potem je čas, da ukrepate in zavarujete svoje telo tako, da bo postalo bolj odporno! Ni potrebe po tem, da ga ''nafilate'' z močnimi antibiotiki, ampak zgolj spremenite življenjske navade, ki pa se jih lahko lotite kar takoj.

 

MANJ SLADKORJA

 

Sladkor je strup, ker je oropan vseh hranljivih snovi, refiniran sladkor pa negativno vpliva na normalno delovanje telesnih celic, saj zaradi njega ne dobijo dovolj kisika. Sladkor močno poruši ravnovesje mineralov v organizmu, to pa lahko vpliva na občutek stalne utrujenosti, celo depresije, tesnobe, pri otrocih pa povzroči hiperaktivnost (težave s koncentracijo in impulzivne reakcije).Če se mu ne morete nikakor upreti, pa poskusite recepte, v katerih je manj sladkorja ali pa je zamenjan z drugim sladilom

 

PITJE ČAJA

 

Osebe, ki imajo okrepljen imunski sistem spijejo veliko tekočin, še posebej čaja. Čaj sprosti dihalne poti v nosu, kar omogoča, da se znebite bakterij, ki bi v nasprotnem primeru prišle v telo. A pomembno je, da pijete nesladkane čaje in mu raje dodate rezino limone, medu ali kakšnega drugega sadja za boljši okus. 

 

 

POPOLDANSKI POČITEK

 

Pomanjkanje spanca oslabi imunski sistem, vodi v povečanje teže in proizvaja stresni hormon - kortizol. Vendar ne govorimo o tem, da bi morali kratek nočni počitek nadomestiti s popoldanskim. Za začetek ustvarite spalni ritem, ki vam bo omogočil dovolj ur spanja na noč. Nato dodajte še popoldanski počitek, s katerim se boste zaščitili pred prehladi in drugimi nevšečnostmi. Dovolj je že 20 minut, nikakor pa ne počivajte več kot 90 minut.

 

 

VELIKO BELJAKOVIN

 

Za zdravje so pomembne tudi beljakovine, ki jih morate uživati redno in v zadostnih količinah. Skušajte jih dodati čimveč k posameznim obrokom in si zagotoviti, da jih vaše telo dobi dovolj za normalno delovanje. Beljakovine se skrivajo v jajcih, mlečnih izdelkih, oreščkih, ribah, mesu, grahu, kvinoji, itd. 

 

GIBANJE V NARAVI

 

Čeprav ste morda mislili, da pozimi zbolite zaradi mrzlega zraka, je v resnici ravno obratno: zbolite, ker več časa preživite v zaprtih prostorih. Tam obstaja večja verjetnost za širjenje bakterij in virusov, zato skušajte vsaj nekaj časa v dnevu preživeti na svežem zraku. Morda bo lažje, če si zastavite cilj: določite, koliko korakov morate narediti vsak dan. Ne bo vam preostalo drugega, kot da se odpravite na krajši ali daljši sprehod. Tega bo vesel tudi vaš štirinožni prijatelj.

 

 

IZOGIBANJE STIKOM Z BOLNIMI LJUDMI

 

Vedno zdravi posamezniki se izogibajo rokovanju, objemanju in drugim stikom z bolanimi ljudmi, tudi če so le prehlajeni. Že s kihanjem in kašlanjem lahko namreč na zdravo osebo prenesete viruse in okužite ostale. Izogibajte se tudi temu, da bi na delovno mesto in druge javne kraje hodili bolani. S tem si boste naredili veliko škodo, saj bo okrevanje še daljše, poleg tega lahko bolezen prenesete na ljudi okrog vas

 

 

VSAJ 30 MINUT SPROŠČANJA NA DAN

 

Pomembno je, da se znate sprostiti in se soočiti z vsakodnevnim stresom. Če ste nenehno napeti, premalo spite in ste še utrujeni, potem se zna zgoditi, da boste tudi hitreje zboleli. Poskrbite, da boste stres znali obvladovati in se zaščititi pred njim. Manj stresa, bolj boste zdravi. Vsaj 30 minut na dan si vzemite zase in za to, da počnete tisto v čemer resnično uživate in se sproščate. 

 

 

PREVIDNO PRI DOTIKANJU STVARI NA JAVNIH KRAJIH

 

Na javnih krajih skušajte roke držati ob sebi in se čim manj dotikati površin. Drog za držanje na avtobusu je pred vami prijelo že veliko ljudi, prav tako umivalnik v nakupovalnem centru in javne klopi … Nekaterim predmetom se ne morete izogniti, zato si redno umivajte roke in si za to vzemite dovolj časa.