6 napak, ki vam uničujejo dober spanec

Pred spanjem ne glejte v telefon!
Ključne besede:
   spanec    slabo    zbujanje    nasveti    spalnica    tehnologija

 

Ogromno ljudi današnjega časa ima težavo, ki se ji reče: slab spanec. Večina sploh ne ve, zakaj spi slabo, nekateri pa točno vedo, a prav nič ne naredijo v tej smeri. To je seznam 6 napak, ki uničujejo dober spanec:

 

1. Pazite, kaj pojeste čez dan

 

Če imate težave s spancem, potem se izogibajte pikantni hrani, nikar pa je ne uživajte pozno popoldne. Če zvečer radi pred televizijo jeste obilne obroke in grizljate slane ali sladke prgirizke, potem je čas, da prenehate. Prav tako omejite uživanje kofeina ali ga pijte le zjutraj. Kofein potrebuje 6 ur, da ga telo izloči.

 

 

2. Pred spanjem ne telovadite

 

Telovadba je super, a nikakor ne pred spanjem. Če telovadite uro pred spanjem, potem se bo vaše telo prebudilo in napolnilo z energijo, ki vam ne bo dala spati. Še bolj pa se prebudite, ko si po telovadbi privoščite tuš. Skušajte telovaditi zjutraj ali pozno popoldne. 

 

 

3. Imejte redne spalne navade

 

Dobro je, da imate vsak večer enako uro, ko se boste odpravili v posteljo in tako navadili telo, da je čas za spanec. Če greste enkrat ob 20-ih, drugič ob 22-ih in kdaj pa kdaj tudi po polnoči, potem se ne čudite, da je telo malce ''zmedeno''.

 

 

4. Pred spanjem ne glejte v telefon

 

V današnjem svetu je ogromno ljudi, ki ne more zaspati brez, da bi še zadnjič malce ''povohljali'' po telefonu. Gledanje v telefon, sploh pa brskanje po straneh, kot sta Facebook ali Instagram ne škoduje le čez dan, temveč še najbolj pred spanjem. V roke raje vzemite dobro knjigo.

 

 

5. V spalnem prostoru imejte čim manj tehnologije

 

Televizija, telefon, po možnosti še radio so stvari, ki ne spadajo v vaš spalni prostor. To je prostor, kjer se počiva in mora biti čimbolj spročeno ter umirjeno. Vsa ta tehnologija okoli vas, dejansko izčrpa vaše telo, mu ne da spati in mu jemlje energijo, ki bi jo moralo telo imeti za naslednji dan. 

 

 

6. Prostor za spanje naj ne bo prevroč

 

Čeprav ste premraženi in vas rado zebe, naj prostor, kjer spite ne bo prevroč, saj vam to krati spanec. Poskušajte zmanjšati gretje in dati radiatorje na minimalno ter se raje pokriti s toplo odejo. Zrak bo bolj svež in zagotovo boste bolje spali.