Razlogi, zakaj bi morali redno uživati MAGNEZIJ!

Ste vedeli, da odganja depresijo?
Ključne besede:
   magnezij    telo    zdravje    depresija    pomoč    učinek

Magnezij je mineral, ki se nahaja v zemlji, morju, živalih, ljudeh in rastlinah. Okoli 60 % ga najdemo v kosteh, preostali del pa je v mehkih tkivih, kot so mišice, živci, maščobe, in telesne tekočine - vključno s krvjo. Igra pomembno vlogo pri pravilnem delovanju telesa in možganov, zato je prav, da ga začnete uživati čimprej. Če mislite, da ga ne zaužijete dovolj s hrano, si omislite šumeče tablete ali ga poiščite na policah v lekarni.

 

5 razlogov, zakaj je dobro uživati magnezij: 

 

1. V pomoč pri vadbi - če se ukvarjate s športom, potrebujete od 10 - 20 % več magnezija, kot pri počivanju. Je pomemben mineral, ki pomaga pri prenosu krvnega sladkorja v mišice in odvaja mlečno kislino, ki se med vadbo nabira v mišicah, kar povzroča bolečine.

 

2. Odganja depresijo - igra ključno vlogo pri delovanju možganov in uravnavanju razpoloženja. Nizka raven tega minerala je zelo povezana s tem, da se poveča možnost za depresijo. Raziskava je pokazala, da se je odraslim, ki trpijo za depresijo, ob jemanju 450 mg magnezija dnevno, izboljšalo razpoloženje enako, kot tistim, ki jemljejo antidepresive.

 

3. Znižuje krvni pritisk - 450 mg magnezija dnevno vpliva na znižanje krvnega pritiska pri ljudeh, ki imajo občutno visokega.

 

4. Odpravlja glavobole - samo en gram magnezija je dovolj, da začutite olajšanje pri slabosti ali bolečniah v glavi, kar je hitreje ter učinkoviteje, kot običajna protibolečinska zdravila.

 

5. Utrujenost v času menstruacij - magnezij dokazano izboljša tudi utrujenost, razpoloženje in razdražljivost v času, ko ima ženska menstruacijo. Hkrati pomaga pri tem, da zmanjša zadrževanje vode v telesu.

 

Hrana z visoko vsebnostjo magnezija: 

 

Bučna semena: 46%  dnevne doze (16 gramov)

Kuhana špinača: 39% dnevne doze (180 gramov)

Temna čokolada (70–85% kakava): 33% dnevne doze (100 gramov)

Črni fižol: 30% dnevne doze (172 gramov ali ena skodelica)

Kuhana kvinoja: 33% dnevne doze (185 gramov ali ena skodelica)

Mandlji: 25% dnevne doze (24 gramov ali četrt skodelice)

Indijski oreščki: 25% dnevne doze (30 gramov)

Skuša: 19% dnevne doze (100 gramov)

Avokado: 15% dnevne doze (200 gramov)

Losos: 9% dnevne doze (100 gramov)