6 dejanj, ki se jim PO JEDI izogibajte!

Če po jedi takoj prižegete cigareto, je to najslabše kar lahko naredite
Ključne besede:
   hrana    po jedi    dejanja    prepovedano    škodljivo    obrok

Po obilnem obroku si večina izmed nas vzame počitek, privošči dolg sprehod ali pa naredi tole napako - prižge cigareto. S tem dejanjem se povzroči telesu več škode, kot koristi. V bodoče se skušajte tem napakam po obroku izogniti in z njimi nekaj ur počakati. Telo vam bo hvaležno!

 

1. CIGARETA? POZABITE! Kajenje je že samo po sebi zelo škodljivo in prav nič dobro za pljuča. Če si cigareto radi prižgete takoj po obroku, pa je enako temu, kot da bi pokadil 10 cigaret na enkrat.

 

 

2. UŽIVANJE SADJA? POZABITE! Sadje po obilnem obroku povzroča spahovanje, napenja in daje občutek polnosti, morda slabosti. Z uživanjem sadja poskusite počakati vsaj uro ali raje dve po obroku. Sadje je najbolj priporočeno uživati na tešče.

 

 

3. TUŠIRANJE? POZABITE! Okoli želodca se poveča količina krvi in s tem se posledično poslabša tudi prebava. Nikar ne skočite pod tuš takoj, ko ste pojedli. 

 

 

4. SKODELICA ČAJA? POZABITE! Po kosilu se vam prileže skodelica čaja, ki pa jo je bolje preskočiti. Čaj ima zelo visoko acidno (kislo) raven in če ga zaužijete takoj po obroku, s tem podvojite vsebnost beljakovin, kar pa oteži prebavo, povzroči napihnjenost, polnost in nelagoden občutek v želodcu.

 

 

5. SPANEC? POZABITE!  Veliko ljudi si takoj po obroku privošči počitek ali morda spanec, kar pa ni najbolj priporočljivo. Poln želodec povzroči, da se počutite utrujenega, zato si želite tudi počitka. Preskočite kavč in posteljo ter raje počasi pospravite mizo, pomijte posodo ... Spanec po obroku namreč vodi do nepravilne prebave, motnje v metabolizmu in lahko pripelje do želodčne okužbe v črevesju.

 

 

6. FIZIČNE AKTIVNOSTI? POZABITE! Ravno ste pojedli in že se obuvate v tekaške copate, da bi odtekli en krog. Nikar. Počakajte uro ali dve, da vaše telo vse lepo prebavi in vase posrka vse hranljive sestavine, ki jih bo vaše telo potrebovalo za premagovanje ovir. Naporne fizične aktivnosti takoj po jedi, bodo vašemu prebavnemu sistemu preprečile absorbiranje hranilnih snovi iz zaužite hrane in povzročile le to, da bo telo prejelo premalo hranilnih snovi.

 

Kaj početi takoj po jedi? Najbolj je, da še malo posedite za mizo in počasi začnete pospravljati krožnike, greste na wc in se za trenutek vsedete pred televizijo, kaj preberete ali poklepetate z družino. Dobro bi vam del tudi svež zrak in kratek, a počasen sprehod za 15 minut.