Kombinirajte dve vrsti hrane in pospešite metabolizem

S tem boste poskrbeli, da se bo maščoba hitreje stopila ...
Ključne besede:
   hrana    avokado    čili    arašidovo    jabolko    kulinarika    metabolizem    hujšanje    maščobe

Preverite zdrave, preproste in okusne kulinarične kombinacije, ki pomagajo pospešiti metabolizem in stopiti odvečne maščobe. 

 

Piščanec in čili

 

 

Piščanec ni odličen le za tiste, ki hujšajo, temveč je odlična hrana tudi za vse, ki želijo živeti zdravo in nahraniti svoje mišice. Piščančje prsi so idealne za kosilo ali večerjo, sploh, če jih začinite s čilijem. Čili vsebuje kapsaicin, ki pospešuje delovanje metabolizma in s tem pripomore k izgubljanju maščob. 

 

Avokado s polnozrnati kruhom

 

 

Avokado je odlična izbira za zajtrk, saj vsebuje zdrave maščobe, z dodatkom polnozrnatega kruha pa boste poskrbeli, da boste vase vnesli več vlaknin kot z navadnim kruhom. Če želite, lahko po avokadu posujete malce kajenskega popra, ki deluje kot čili - pospeši metabolizem. 

 

Jabolko z arašidovim maslom in cimetom

 

 

Arašidovo maslo z manj sladkorja je odlično živilo, saj povečuje občutek sitosti. Jabolka imajo ogromno vlaknin, ki pomagajo odstranjevati maščobe s predela trebuha, z dodatkom cimeta pa boste poskrbeli, da boste stabilizirali vaš krvni sladkor in preprečili nenadne napade lakote. Cimet je odličen v boju z maščobami, saj pospešuje metabolizem. 

 

Zeleni čaj z meto in nekaj kapljicami limone

 

 

Zeleni čaj je bogat z antioksidanti, ki so pomembni za zdravje, hkrati pa pomagajo kuriti odvečne maščobe ter izboljšati kvaliteto  elic. Če želite, da vaše telo še bolj pospeši metabolizem, pa čaju dodajte nekaj kapljic limone. Dodatek mete pa bo poskrbel za zamnjšanje apetita.