Resnica o suhem sadju: Je to res zdrav prigrizek?

Ima veliko kalorij!
Ključne besede:
   sadje    suho    sladkor    zdravje    napihnjenost    kalorije    vlaga    driska

Ljudje, ki so na dieti se izogibajo živilom z visoko vsebnostjo ogljikovih hidratov, maščob in nenazadnje tudi sladkorja. Takrat radi posežejo po stvareh, ki veljajo za bolj zdrave in posledično manj redljive. Na prvem mestu se pri večini znajde suho sadje, saj gre za priročen prigrizek, ki ga zlahka spravite v torbico, ga jeste v avtu ali na poti do službe, poleg tega pa imate v mislih, da jeste zdravo, ker je sadje. A ni vse tako lepo kot se sliši.

 

Suho sadje ima že res veliko vlaknin, a ima tudi veliko kalorij. Vlakine so tiste, ki uredijo prebavo, a ker suho sadje ne vsebuje veliko vlage, posledično zapira, zato zraven pijte vodo. 

 

 

Tako kot sveže, je tudi suho sadje polno vitaminov in antioksidantov, a kot smo že omenili, ima v sebi premalo vlage. To sadje je zato bolj koncentrirano, zaradi prevelike količine sladkorja pa je težko prebavljivo in rado povzroča trebušne krče, vetrove, napihnjenost itd. Vse skupaj pa poslabša konzervans sulfit, ki povzroča glavobol in drisko. Raje izberite tisega, ki nima sulfita. 

 

Če si zaželite čipsa ali čokolade, potem je vsekakor bolje, da izberete suho sadje in potešite lakoto - a ne pretiravajte. Zraven suhega sadja je dobro jesti tudi proteine - grški jogurt je kot nalašč za zraven, poleg tega se vam bo zmanjšala želja po sladkem.