To so znaki, da pijete premalo vode!

Vas nenehno boli glava? Morda je vzrok, da pijete premalo tekočine
Ključne besede:
   voda    dehidracija    telo    slabost    glavobol    počutje    lakota    znaki    tekočina

Hidracija ni pomembna le v vročih poletnih dneh, temveč skozi vse leto. Naše telo je namreč sestavljeno iz 70% vode, zato ga moramo oskrbovati s tem, da čim več pijemo. Priporočen dnevni vnos tekočine je 2 - 3 l na dan oz. 1 liter vode na vsakih 25 kg telesne mase. Če se ukvarjate še s športom, potem je potrebno popiti še več tekočine, ki jo vaše telo izgubi z dihanjem in izločanjem znoja.

 

Veliko ljudi poseže po kozarcu vode šele takrat, ko začuti žejo, a bi bilo dobro vsako uro spiti le požire ali dva.

 

 Znaki, da je vaše telo povsem dehidrirano so: 

 

- pogosto suha usta

- suhe oči 

- lakota takoj po obroku

 

 

- vrtoglavica

- nenehni glavoboli

- temno rumen ali celo rjavkast urin

- slabost

 

 

- izčrpanost

- povišana telesna temperatura

- slaba koncentracija

- izpuščaji po telesu

 

 

- občutnejše znojenje

- bolečine v križu in sklepih

- visok holesterol