To so TRIKI, ki bodo poskrbeli, da bo tvoj ZAČETEK DNEVA čim manj stresen!

Definitivno bodo tvoji dnevi boljši, če se boš držal/a teh sedem nasvetov!
Ključne besede:
   jutro    rutina    kava    čaj    priprava    budilka    pesem    zbujanje    nasveti    triki    pomoč Vstajanje bo sedaj lažje!

Vstajanje bo sedaj lažje!

 

 

Pomembno je, da vsak dan začnemo čim manj stresno. Običajno smo potem bolj produktivni, lažje prenašamo situacije in smo dobre volje. Obstajajo sicer ljudje, ki jim jutranje vstajanje ne povzroča težav, a takih je malo. Mi smo zbrali 7 nasvetov, ki jih moraš upoštevati, če želiš, da bodo tvoja jutra in posledično dnevi boljši.

 

1. OBLAČILA in VSE, KAR POTREBUJEŠ IZBERI DAN PREJ

Vse, kar potrebuješ naslednji dan si pripravi zvečer, preden greš spat. »Ne smeš se zbuditi z mislijo, kaj bom oblekel, kam bom šel in kako bom prišel tja!« Vedno se do popolnosti pripravi že zvečer, tako se zjutraj samo oblečeš in poješ zajtrk.

 

2. NE IZBERI TVOJEGA NAJLJUBŠEGA KOMADA ZA BUDILKO

Ko enkrat izbereš komad za budilko, ga počasi pričneš sovražiti. Najbolje je po mnenju strokovnjakov izbrati komad, ki ti gre nekoliko na živce.

 

3. VSTANI DOVOLJ ZGODAJ, DA TI NI TREBA HITETI

Najbolj nadležno je to, da zjutraj vstaneš in moraš hiteti, saj si spanec podaljšal za 15 minut. Veliko spremembo v tvoji jutranji rutini ti lahko naredi to, da vstaneš še 10 minut prej, kot je bilo mišljeno.

 

4. NAJBOLJE SE JE ZBUDITI OB VONJU SVEŽE KAVE

Če piješ kavo, potem se verjetno strinjaš, da ni boljšega, kot da se zbudiš z vonjem po kavi. Če nimaš nikogar, ki bi poskrbel za to, potem je najbolje, da si pripraviš kavomat, ki ga programiraš tako, da kavo skuha deset minut prej preden vstaneš.

 

5. IZOGNI SE TELEFONU

Nekaterim ljudem pomaga to, da se izognejo telefonu. Strokovnjakinja je povedala, da je najbolje, da telefona ne uporabljaš, dokler ne pozajtrkuješ, umiješ zob in se oblečeš. To pomaga pri produktivnosti, poleg tega pa je to dokaz, da lahko živiš ločeno od tehnologije.

 

6. V JUTRANJO RUTINO VKLJUČI NEKAJ TIŠINE

Pripravi si čaj ali kavo ter si privošči vsaj 5 minut v popolni tišini. Najbolje, da se usedeš na kavč ali za mizo ter v tišini popiješ to, kar si si pripravil.

 

7. PLANE ZA DAN PREVERI ŠE PREDEN SE ODPRAVIŠ IZ STANOVANJA

Ko se enkrat zbudiš, popiješ kavo, se pripraviš za v službo in si urediš misli, potem razmišljaj o tem, kakšne obveznosti te čakajo tekom dneva. Na vsako se pripravi in razmisli, kako jo boš izpeljal. Nato se dan lahko začne!